Skip to main content
Wist niet dat de MB,s zouden vervallen ,ik heb ze besteld maar niet gebruikt Geld weg dus!!! 100MB

Dit kan niet waar zijn ,heb al zo niet veel geld raak ik dit ook nog kwijt!

KPN schaam je geld inpikken van mensen die al niet veel hebben!!



*Admin: reactie afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt



Wist niet dat de MB,s zouden vervallen ,ik heb ze besteld maar niet gebruikt Geld weg dus!!! 100MB

Dit kan niet waar zijn ,heb al zo niet veel geld raak ik dit ook nog kwijt!

KPN schaam je geld inpikken van mensen die al niet veel hebben!!


Iets bestellen wat je achteraf niet gebruikt is een eigen inschattings fout dat kan je de provider niet aanrekenen.


Wist niet dat de MB,s zouden vervallen ,ik heb ze besteld maar niet gebruikt Geld weg dus!!! 100MB

Dit kan niet waar zijn ,heb al zo niet veel geld raak ik dit ook nog kwijt!

KPN schaam je geld inpikken van mensen die al niet veel hebben!!
Iets bestellen wat je achteraf niet gebruikt is een eigen inschattings fout dat kan je de provider niet aanrekenen.


Het was mij niet bekend dat ik deze zou kwijt raken, anders had ik deze niet besteld!!!!!!!!!!!🤐
Gaat het om Prepaid dan raak je het niet kwijt. Het genoemde getal(100Mb) kan ik niet combineren met een abonnement. Daarbij is het 250Mb voor € 2,99 of 1000Mb voor €7,99 de enige reden om dit te doen is de snelheid. Deze zijn 31 dagen geldig vanaf het moment dat je 'm bestelt.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/extra-bundel.htm
Gaat het om Prepaid dan raak je het niet kwijt. Het genoemde getal(100Mb) kan ik niet combineren met een abonnement. Daarbij is het 250Mb voor € 2,99 of 1000Mb voor €7,99 de enige reden om dit te doen is de snelheid. Deze zijn 31 dagen geldig vanaf het moment dat je 'm bestelt.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/extra-bundel.htm


Het gaat om Prepaid en die raak ik dus wel kwijt en het is inderdaad 100MB


Gaat het om Prepaid dan raak je het niet kwijt. Het genoemde getal(100Mb) kan ik niet combineren met een abonnement. Daarbij is het 250Mb voor € 2,99 of 1000Mb voor €7,99 de enige reden om dit te doen is de snelheid. Deze zijn 31 dagen geldig vanaf het moment dat je 'm bestelt.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/extra-bundel.htm
Het gaat om Prepaid en die raak ik dus wel kwijt en het is inderdaad 100MB




Hier geld hetzelfde bundels hebben inderdaad een bruikbaarheids duur. Ik weet niet hoe je deze hebt besteld op de website staat duidelijk de houdbaarheid. In de nieuwe app ook je kon dit weten je hebt helaas voor jou teveel een wifi verbinding gebruikt.


Hier geld hetzelfde bundels hebben inderdaad een bruikbaarheids duur. Ik weet niet hoe je deze hebt besteld op de website staat duidelijk de houdbaarheid. In de nieuwe app ook je kon dit weten je hebt helaas voor jou teveel een wifi verbinding gebruikt.





Op zoek dus naar een andere PROFIDER, waar dit wel meegaat naar volgende maand.

Geen KPN meer hier in huis,kost te veel.
Die zijn er niet. Tegoeden gaan mee bundels niet.

Zorgeloos online zou nog een optie zijn.
Die zijn er niet. Tegoeden gaan mee bundels niet.

Zorgeloos online zou nog een optie zijn.


En wat gaat mij dat kosten dan ik heb niet veel, en meestal maak ik gebruik van wifi ?
€8,99 per maand deze bundel verlengt.

https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm



Op basis van je reactie is dit niet echt een goede keus. Zeker niet als je van de 100Mb er maar 2Mb hebt verbruikt gedurende 31 dagen.
€8,99 per maand deze bundel verlengt.

https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm



Op basis van je reactie is dit niet echt een goede keus. Zeker niet als je van de 100Mb er maar 2Mb hebt verbruikt gedurende 31 dagen.


Bedankt ik ga verder zoeken , naar iets wat ik wel kan betalen maar geen kpn die mijn geld inpikt dit vindt ik niet netjes.
Nogmaals KPN kan er niks aan doen dat je zo weinig gebruik hebt gemaakt van deze bundel.
Nogmaals KPN kan er niks aan doen dat je zo weinig gebruik hebt gemaakt van deze bundel.

Nee, Maar ze pikken wel mij geld in en ik vindt dat ze daar geen recht op hebben dus voor mij geen KPN meer als mijn beltegoed wat ik nog heb op is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met pre paid letterlijk vertaald vooruit betaald is er geen sprake van inpikken.

Hoe vervelend het ook is je hebt zelf geen gebruik gemaakt van je gekocht product.
Met pre paid letterlijk vertaald vooruit betaald is er geen sprake van inpikken.

Hoe vervelend het ook is je hebt zelf geen gebruik gemaakt van je gekocht product.


Voor mij is er geen weg meer bij KPN ze pikken mij geld in voor iets wat in nog niet heb gebruikt het is mijn geld en niet van KPN .Dus mijn wil is het niet maar ik moet wel weg bij KPN.
Afgelopen week maakte een KPN moderator in eenzelfde situatie de vergelijking met een pak melk.

"Je hebt een vaststaande termijn waarbinnen je de melk kunt opdrinken. Daarna kun je ook niet terug naar de winkel om je geld retour vragen, omdat je het pak maar voor de helft hebt leeggedronken."



Ik kan het niet beter verwoorden.
Afgelopen week maakte een KPN moderator in eenzelfde situatie de vergelijking met een pak melk.Je hebt een vaststaande termijn waarbinnen je de melk kunt opdrinken. Daarna kun je ook niet terug naar de winkel om je geld retour vragen, omdat je het pak maar voor de helft hebt leeggedronken.

Het is niet jouw geld wat ze inpikken en als is genoeg had zou ik er ook geen probleem mee hebben ,maar als je niet veel hebt is dit erg .En ik zorg dat mijn melk op is voor het bedorven is en mijn MB's zijn nog lang niet bedorven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klopt ze zijn niet bedorven je hebt ze niet binnen de gestelde periode verbruikt. Dat is zeker vervelend met een beperkt budget het blijft eigen verantwoording. Je had 31 dagen om die 100Mb op te maken dat heb je niet gedaan. 2 Mb gedurende 31 dagen lukt zelfs mij niet.



Hoe heb je deze bundel aangekocht dat is van belang.

De beperkte bruikbaarheid moet beter worden gemeld via de weg zoals deze nu zijn besteld.



Bij alle providers zijn bundels beperkt te gebruiken daarbij zijn er dag week en maandbundels.

Tegoed dat vervalt niet dat verbruik je door bijvoorbeeld bundels aan te kopen.
Waar een wil is, is een weg, soms is de wil weg.



Mijn wil bij KPN is nu weg, maar waar een wil is een weg KPN .
Hoe heb je deze bundel aangekocht dat is van belang.

De beperkte bruikbaarheid moet beter worden gemeld via de weg zoals deze nu zijn besteld.


Als je deze vraagt kan beantwoorden is er mischien nog wel een KPN moderator die je coulance kan of wil bieden.

Ik ben een meedenkende klant die het heel vervelend vind maar niet veel kan veranderen aan de feiten.


Hoe heb je deze bundel aangekocht dat is van belang.

De beperkte bruikbaarheid moet beter worden gemeld via de weg zoals deze nu zijn besteld.
Als je deze vraagt kan beantwoorden is er mischien nog wel een KPN moderator die je coulance kan of wil bieden.

Ik ben een meedenkende klant die het heel vervelend vind maar niet veel kan veranderen aan de feiten.


Bedankt ,en wie weet Waar een wil is, is een weg!
Dag Kruidje, welkom op dit forum.



Dit gesprek was een wilde rit van begin tot eind. Ik sluit mij aan bij wat Galdor hier aangeeft. De geldigheid van deze bundels staat duidelijk aangegeven, erg jammer dat je dit over het hoofd hebt gezien. Het is mij echter een raadsel hoe jij tot de conclusie komt dat wij je geld inpikken en dat je dat niet netjes vindt. Eigenlijk vind ik het ook niet netjes dat jij ons 'geld inpikkers' noemt. :(



Ik wens je uiteraard veel succes in de zoektocht naar een provider die dit aanbiedt en verder goed bij je wensen aansluit.
Dag Kruidje, welkom op dit forum.



Dit gesprek was een wilde rit van begin tot eind. Ik sluit mij aan bij wat Galdor hier aangeeft. De geldigheid van deze bundels staat duidelijk aangegeven, erg jammer dat je dit over het hoofd hebt gezien. Het is mij echter een raadsel hoe jij tot de conclusie komt dat wij je geld inpikken en dat je dat niet netjes vindt. Eigenlijk vind ik het ook niet netjes dat jij ons 'geld inpikkers' noemt. :(



Ik wens je uiteraard veel succes in de zoektocht naar een provider die dit aanbiedt en verder goed bij je wensen aansluit.

KPN had ook een beetje galant kunnen zijn het gaat voor KPN om een scheet 100 MB voor mij is het heel wat,maar dat is teveel voor KPN had meer verwacht van een bedrijf als Kpn !






KPN had ook een beetje galant kunnen zijn het gaat voor KPN om een scheet 100 MB voor mij is het heel wat,maar dat is teveel voor KPN had meer verwacht van een bedrijf als Kpn !




En dat mag je zeker verwachten. Sterker nog, wij gaan best galant en vooral coulant om met dergelijke zaken. Dat kun je echter niet bij ons afdwingen door te beweren dat wij je geld inpikken op een openbaar platform, in mijn ogen onterecht. Als KPN, maar ook zelf als persoon, verwacht ik net als jij een vorm van galant zijn in een fatsoenlijk gesprek.
Als je met een goede reden komt waarom de geldigheid van deze bundel je is ontgaan zal er best iets mogelijk zijn deze vraag stel ik nu voor de 2e keer kan je liefst met een screenshot aantonen waar deze info ontbreekt?



Dat je het niet wist geloof ik en het is zeker vervelend helemaal mee eens.

Het enige wat voor mij ontbreekt waarom wist je hiet niet?

Hoe heb je deze bundel besteld is het tijdens die procedure niet in beeld geweest.