Skip to main content
Beantwoord

MB's niet mee te nemen naar de volgende maand bij KPN

  • September 1, 2019
  • 12 reacties
  • 1015 keer bekeken

We worden geacht over te stappen van telfort naar kpn, horen bij elkaar, maar bij telfort kan je de betaalde mb wel meenemen.
Nu een kpn abonnement en dat voordeel is weg, toch raar dat verschillende benzinestations van het zelfde merk andere opvattingen hebben..
Leg me het aub nog 1 keer uit.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Marcia van KPN

Hallo @Lmt, welkom! Je kunt gewoon verlengen met een Telfort abonnement, geen enkel probleem hoor! Als je besluit om toch over te stappen naar KPN, dan is het bundeltegoed inderdaad maar één maand houdbaar. We horen namelijk wel bij elkaar, maar we zijn niet hetzelfde. Mocht je nog vragen hebben, laat je het me dan weten?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 2, 2019
Hallo @Lmt, welkom! Je kunt gewoon verlengen met een Telfort abonnement, geen enkel probleem hoor! Als je besluit om toch over te stappen naar KPN, dan is het bundeltegoed inderdaad maar één maand houdbaar. We horen namelijk wel bij elkaar, maar we zijn niet hetzelfde. Mocht je nog vragen hebben, laat je het me dan weten?

  • Deelnemer
  • May 31, 2020

Beetje vreemd want ik kreeg de optie niet om mijn Telfort te verlengen, al had ik dat graag gewild. Nu zit ik vast aan een dom KPN abonnement, terwijl ik veeeeel liever bij Telfort was gebleven. Is dit nog te veranderen? 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 31, 2020

Beetje vreemd want ik kreeg de optie niet om mijn Telfort te verlengen, al had ik dat graag gewild. Nu zit ik vast aan een dom KPN abonnement, terwijl ik veeeeel liever bij Telfort was gebleven. Is dit nog te veranderen? 

Wanneer heeft u verlengd? Want nu zal dat inderdaad niet meer kunnen nee.


  • Deelnemer
  • May 31, 2020

Ik moest 4 dagen geleden mijn abonnement verlengen. Zit nog wel binnen de 14 dagen bedenktijd dus.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Zwaantina, op dit moment bestaat Telfort mobiel niet meer. Je reageert op een wat ouder topic, toen was dit nog wel het geval. Je kunt inderdaad alleen nog maar verlengen met een KPN abonnement. Wat is er mis met KPN? Kan ik hierin iets voor je betekenen?


  • Deelnemer
  • May 31, 2020

@Marcia_ Ik zit grotendeels met het feit dat ik mijn MB's niet meer mee kan nemen naar de volgende maand en ik nu dus een duurder pakket heb zodat ik in elk geval genoeg MB's heb. Bij mijn oude abonnement was het ideaal dat ik mijn overgebleven MB's mee mocht nemen want ik gebruikte niet altijd alles, maar had wel uitschieters ertussen zitten. Het meenemen kon deze uitschieters mooi opvangen. Voor mij is het nu dus dat ik meer moet betalen terwijl ik er minder voor terugkrijg. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ah, op die manier.. Ja ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt! Daar kan ik alleen niet zoveel aan veranderen, ben ik bang. Ik ga je signaal wel intern doorgeven, dus bedankt daarvoor!


Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • May 31, 2020

‘T lijkt mij dat verlengen geen verplichting is. Je kan je huidige abonnement ook gewoon aanhouden, dan blijft alles bij hetzelfde. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Goede toevoeging, @Martijn_!


  • Deelnemer
  • May 31, 2020

@Martijn_  mijn abonnement liep af dus ik moest wel wat.

 

@Marcia_ het zou fijn zijn als KPN dit in overweging neemt om aan te passé 


Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • May 31, 2020

@Zwaantina, aflopen betekend dat je vaate contract afloopt, je kunt het abonnement verlengen, als jij dit wenst. Je abonnement wordt niet beëindigd als je niet verlengd. Je blijft dezelfde condities houden, alleen kan je vanaf dat moment per maand opzeggen en elk moment een nieuw abonnement aan gaan. Heeft wel tot gevolg dat je niet een telefoon bij het abonnement kan nemen. Nieuwe telefoon = nieuw abonnement.  Of zelf een los toestel kopen. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Het zit niet in de planning om dat mogelijk te maken, @Zwaantina. Verder klopt het wat Martijn zegt: je kunt je abonnement door laten lopen zonder het te verlengen. Als je je verlening terug wilt draaien, kan dat in de regel binnen 14 werkdagen. Neem daarvoor even telefonisch contact op met 0800-0402.Â