Skip to main content
Dag,



Mijn zoon heeft zijn MB's inmiddels verbruikt. Ik weet dat ik mijn MB's met hem kan delen, dat is het probleem niet.

Maar hoe weet ik zeker dat hij niet er over heen kan en ik straks een enorme rekening gepresenteerd krijg ?

Ik weet niet meer me te herinneren of dit automatisch geblokkeerd is als je op de max. MB's zit.



gr. Mireille
Hallo @mirei74 , als je door je datategoed heen bent kun je nog wel gratis data blijven gebruiken, alleen tegen een veel lagere snelheid, geschikt voor e-mailen, whats-appen, lichte toepassingen zeg maar.
Hoi @mirei74. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Als jouw zoon zijn MB's voor deze maand heeft verbruikt, blijf hij bij KPN gewoon online zonder extra kosten. We verlagen de internetsnelheid naar 64 Kbit/s download- en 32 Kbit/s uploadsnelheid tot het einde van de maand. Daarmee kun je nog gewoon berichten versturen via WhatsApp. Je kan zijn internetsnelheid verhogen door MB's te delen of een extra bundel aan te schaffen. Als je door je minuten en sms'jes heen bent, betaal je per minuut en sms wel een hoger tarief.

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden! :slight_smile:


Top, dank voor de reacties en duidelijkheid !
Excuus voor het late reageren: erg druk geweest in het echte leven :-)

 

Ik heb inmiddels MB's met mijn zoon gedeeld en fijn om te weten dat als het bij hem op is er geen kans is op hoge kosten daarna.

 

gr. Mireille


Graag gedaan @mirei74. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!:slight_smile:


Reageer