Skip to main content

Waarom worden de mb's van de nieuwe bundel direct aangesproken terwijl de oude mb's nog niet op zijn en na de einddatum foetsie zijn? Dit is pure diefstal.

 

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Zo werkt het nou 1maal. Niets nieuws, altijd al zo geweest.


Dan wordt het langzamerhand tijd dat KPN eens goed op zijn vingers wordt getikt. 


Onzin. Is geen enkele reden toe.


Bij Telfort kun je tot 3 maande terug je overgehouden data meenemen.

 


Er is een bekende stelregel: Oud vlees moet eerst op. Voor mb's geldt volgens mij hetzelfde. 


Er is een bekende stelregel: Oud vlees moet eerst op. Voor mb's geldt volgens mij hetzelfde. 


Hallo @Chris Verhage een provider kan uiteraard zelf bepalen hoe hij het abonnement inricht en met welke opties. Als klant heb je de keus om daar wel of niet mee in zee te gaan en kun je voor een andere provider kiezen die voor jou betere opties biedt. Dat is het voordeel van de democratische keuzevrijheid in NL.


Er is een bekende stelregel: Oud vlees moet eerst op. Voor mb's geldt volgens mij hetzelfde. 

Ja omdat oud vlees gaat rotten :joy: maar data niet. 


Het heeft natuurlijk alles met prijs te maken. Natuurlijk kan het maar dan wordt alles duurder. Zo simpel is het.


Hallo @Chris Verhage Onze databundels zijn een maand te gebruiken en eventueel overgebleven tegoed komt te vervallen aan het einde van de maand. Dat is, zoals hier al wordt aangegeven, al heel lang het geval en we geven het ook overal aan. Ik kan er niets anders van maken, dit is hoe de abonnementen zijn opgebouwd. 


Reageer