Skip to main content

Ik had Telfort abonnement en kon MB s meenemen maar volgende maand. Nu is het KPN en krijg ik steeds de mededeling dat mijn bundel 75% op is een internet langzaam gaat worden als de 100% gehaald is. Maar ik heb nog heel veel MB's over! Waarom kan ik deze niet gebruiken???

Hoi @Nelleke54, welkom op het forum!
Zolang je een TFT abonnement hebt kun je de MB's gewoon meenemen, dit gaat volledig automatisch en moeten ook gewoon gebruikt worden.
Deze lopen ook niet van de 1e tot de 1e zoals bij KPN.

Ik kan niet zien waaraan deze data verbruikt is maar deze moet wel verbruikt zijn. In de instellingen van je toestel kun je wel zien welke apps de meeste data verbruiken.


Bij mijn MB s staat links 51 MB en rechts 5000.…

En er staat 25 dagen resterend 

Bij mijn belbundel staat 1 dag resterend en rechts 150

Als ik 5000 MB heb is dat toch nog voldoende?

 

 

 


Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Is gebeurd


Bedankt voor je gegevens @Nelleke54, ik zie dat je oorspronkelijke data inmiddels opgebruikt is. De 11e krijg je altijd nieuwe! 

Daarnaast heb je deze maand ook 5GB van ons gekregen 🙂 deze blijven nog een maand bruikbaar (tot 4 januari)


Dank je wel Thomas! (Dat is dus geen 25 dagen...)


Dat is dus die 25 dagen...tot 4 januari


Hallo @Nelleke54 , je hebt nog 25 dagen om dat cadeautje van 5GB op te maken.