Skip to main content

Ik heb op 29  januari,mb besteld,en de 30 heb.ik al helft gebruik,raar raar,waar ligt dit aan,ik heb.hier.al vaker.over geklaagd,ik zou dit graag  opgelost.willen hebben.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb op 29  januari,mb besteld,en de 30 heb.ik al helft gebruik,raar raar,waar ligt dit aan,ik heb.hier.al vaker.over geklaagd,ik zou dit graag  opgelost.willen hebben.

Hallo @Riet klos , in je mobiel kun je precies zien welke app's jouw data verbruiken.

In je mobiel kun je bijvoorbeeld instellen dat updates e.d. alleen via wifi mogen gebeuren.

Er zou ook een instelling aan kunnen staan dat er bij slechte wifi meteen naar 4G overgeschakeld moet worden.

 


Hoe los ik dit op ,kan mij daar iemand bij helpen,


Hoe los ik dit op ,kan mij daar iemand bij helpen,

Hallo @Riet klos , misschien iemand binnen de familie?

 


Hoi @Riet klos! Wij kunnen niet inzien waar de MB's voor gebruikt worden. Wat we vaak zien is een verhoogd verbruik door slechte wifi thuis of in de omgeving. Eigenlijk legt JanD dit al uit. Als dit bij jou niet van toepassing is, dan moeten we verder kijken. Controleer in het toestel welke apps allemaal toegang hebben tot 4G. De kans zit er dik in dat veel apps op je telefoon sluipenderwijs data verbruiken op de achtergrond. Dit zou niet je hele bundel, in een dag, op moeten kunnen maken. Wat wel kan zijn, is dat er updates van apps (of van het toestel zelf) op de achtergrond uitgevoerd worden. Dit vreet data. 

Wel toestel heb je? Merk & type? Op internet vind je namelijk veel tips hoe je je dataverbruik kunt controleren/reduceren. 

We horen graag van je! 


Ik heb niets meer van je gehoord @Riet klos, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders ontvang ik nog graag een antwoord op mijn vorige bericht.