Skip to main content
Beantwoord

MB's van Telfort ineens verdwenen?

  • December 21, 2020
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Beste KPN,

Ik ben het hier niet mee eens. Ik had altijd nog rond de 17000 mb staan en het is toch mb's meenemen naar de volgende maan? Als ik nu kijk heb ik maximaal 5000mb zoals in mijn abonnement. Waar zijn mijn gespaarde MB's gebleven??

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Wendy83a 

 

Waarschijnlijk zie je nu alleen de bundel van de 5GB die je kado hebt gekregen van KPN.

Als  je onderaan de pagina kijkt in MijnKPN zie je daar waarschijnlijk 'Bundels in de wachtrij' en dat zijn dan je opgespaarde MBs.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Antwoord
  • December 21, 2020

Hallo @Wendy83a 

 

Waarschijnlijk zie je nu alleen de bundel van de 5GB die je kado hebt gekregen van KPN.

Als  je onderaan de pagina kijkt in MijnKPN zie je daar waarschijnlijk 'Bundels in de wachtrij' en dat zijn dan je opgespaarde MBs.


  • Nieuwkomer
  • December 22, 2020

Bij mij staan er 30.000 MB klaar. Deze zijn nog 30 dagen geldig??? Bij Telfort neem ik ze gewoon mee. Waarom nu beperkt geldig?


  • December 22, 2020

Hallo @Marielle H. 

 

Dat is een standaard KPN tekst/teller bij bundels denk ik omdat die bundels normaal maar zolang geldig zijn en aangezien je normale tegoed nu tijdelijk als bundel wordt geparkeerd krijg je die in dit geval verkeerde tekst te zien.

Het staat er bij mij ook maar aangezien iedereen al tijden geleden is overgezet naar KPN voor mobiel en MB's wel meegenomen werden al die tijd zal dat niet ineens veranderd zijn.