Skip to main content

Klopt het dat je bij verlening van telefoon abonnementen geen verdubbeling meer krijgt van MB’s? Mijn abonnement kan ik verlengen per 02-01, omdat wij KPN thuis hebben kreeg ik altijd het dubbel aantal MB’s. Alleen zie ik hier niks meer over staan bij KPN.

Klopt. Zolang u niet verlengd blijft alles zoals het is. Uw abonnement loopt dan gewoon door.


Wat u beschrijft is inderdaad onderdeel van het Telfort Combivoordeel. Als u thuis en mobiel bij KPN afneemt krijgt u KPN Hussel, hierbij is er een maandelijkse korting op uw mobiele abonnement die, afhankelijk van welke opties en telefoon toch aardig kan oplopen. Daarnaast krijg je Hussel op entertainment tv-pakketten.


Hallo @Mariskaaaaa ,

Om te beginnen is verlengen niet verplicht. Wanneer je niet verlengt of opzegt, blijft jouw oude abonnement ongewijzigd doorlopen op de zelfde voorwaarden en prijs. Eventuele toestelkosten vervallen uiteraard wel na het einde van jouw contract. Jouw abonnement krijgt dan dadelijk een opzegtermijn van één maand. Je kunt wel zelf ergens een nieuwe telefoon kopen en daarmee dan gebruik maken van het lopende abonnement. 
 

Als je verlengt, stap je automatisch over op KPN Hussel.Dat is niet altijd gunstiger. Zo raak je inderdaad de verdubbeling van MB’s kwijt. 

Hieronder staan de voornaamste verschillen.Daarbij opgemerkt dat je op de goedkoopste abonnementen nu nog naar 2,50 korting krijgt per maand. 
 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen:

 


Dat is trouwens niet waar wat ik zei, ik ben toevallig nu al mijn vaste lasten aan het nalopen of ik nog steeds goed zit, ik krijg wel dubbele mb's, alleen in de eerste maand is dit even anders omdat het abo in een lopende periode in is gegaan.


Lekker handig dubbele mbs weg na nieuw abonnement. Ben er alleen maar op achteruit gegaan . Had wel wat beter vermeld mogen worden. Voor mij geen kpn meer als contract afloopt!! 


Lekker handig dubbele mbs weg na nieuw abonnement. Ben er alleen maar op achteruit gegaan . Had wel wat beter vermeld mogen worden. Voor mij geen kpn meer als contract afloopt!! 

Bij een nieuw contract is het altijd zo: wat niet vermeld word, dat is er ook niet. 


Jaa trucje van kpn stap wel over naar ziggo