Skip to main content

Ik ben al mijn mb's en belminuten die ik bij telfort heb opgebouwd  kwijt, hoe kan dat???

Als ik dat geweten had dan .............!!!!!

Ik ben al mijn mb's en belminuten die ik bij telfort heb opgebouwd  kwijt, hoe kan dat???

Als ik dat geweten had dan .............!!!!!

...... was je het ook kwijt. Met opgebouwd bedoel je het ongebruikt tegoed van de twee voorgaande maanden. Als in het overzicht kijkt op Mijn KPN welk getal zie je op de bovenste regel in het zwart.

Als je deze som toepast basis bundel keer 3 eventueel keer 2 als je combivoordeel verdubbeling hebt klopt het dan. Grote kans dat je het niet kwijt bent maar dat het niet wordt weer gegeven. Soortgelijke weergave problemen kwam bij Telfort ook voor. Zolang alles op de eerstvolgende KPN factuur maar klopt. 

Het gaat om dit getal wat omcirkeld is dat moet overeenkomen met de som basis keer 3 en eventueel keer 2. Klopt het niet dan kan een moderator voor jou meekijken om te zien waar de fout zit. Echt goed kan dat pas als je nieuwe bundel periode ingaat.

 


@Antikpn Allereerst welkom op ons KPN Forum! Wat gek dat je je hele abonnement kwijt bent (MB's en min.). Dit zou niet zo moeten zijn. Alle klanten die van Telfort zijn gemigreerd behouden het abonnement dat zij hadden. In dit Telfort/KPN topic worden alle veranderingen uitgelegd. Als jij echt helemaal geen belminuten of MB's meer hebt, wil ik graag even met je meekijken. In dat geval gaat er iets niet helemaal goed. :sweat:  Zou je je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? Dan kijk ik met je mee. :)


Ik was te voorbarig met mijn reactie.

dezelfde avond na 18.00 uur was alles weer ok.

bedankt voor de snelle info.

groetjes.

 


@Antikpn Haha, zo gaan dingen soms. Fijn dat het ondertussen is bijgewerkt en alles weer functioneert naar behoren. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, schroom niet om een topic aan te maken. 


Reageer