Skip to main content
Ik heb een abo MET Mb's

Mijn man, zoon en dochter niet. Maandelijks verdeel ik naar behoefte de Mb's over ons vieren.

Graag zou ik een overzicht willen hebben wie er nog hoeveel Mb's heeft. Maar dan moet ik nu steeds aan iedereen persoonlijk vragen.



Kan ik de app niet zó instellen dat is dat per telf.nr. kan zien omdat ik ook de Mb's verdeel?
Hoi @Lysbos, Aangezien je mb's deelt met andere nummers maak je al gebruik van MijnKPN. Aan jouw MijnKPN account kun je de telefoonnummers van je man, zoon en dochter toevoegen. I.v.m. beveiliging/privacy kan een nummer maar in één MijnKPN omgeving. Je kan dus met z'n vieren één account gebruiken om het verbruik bij te houden. De keerzijde is wel dat al je gegevens openbaar zijn voor je man en kinderen. Als je dit niet prettig vindt, dan kun je het account zelf in beheer nemen. Ze krijgen ook een sms wanneer de mb's bijna op zijn, zodat ze toch nog een indicatie hebben.
@Lysbos Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Ik snap het antwoord. Helaas is het niet mogelijk om de situatie zo te krijgen zoals ik weergaf...jammer

Reageer