Skip to main content

Ik kom van Telfort en had de laatste tijd 200 mb op mijn smartphone waardoor ik op mijn volkstuin ook whatsapp kon ontvangen. Maar dit is nu geblokkeerd. Ik kan het ook niet meer vinden op mijn telefoon. 

Nu heb ik wel een klacht ingediend omdat ik een rekening kreeg bij thuiskomst uit Zuid Afrika alwaar ik ongemerkt internet heb gebruikt terwijl ik alleen via wifi dacht contact te maken. En geen MB abonnement heb afgesloten met Telfort. 

Nu ben ik helemaal onthand zonder bereik op mijn tuin. Hoe krijg ik de service van Telfort terug?

Hoi @20207785419! Gek dat de MB's verdwenen lijken te zijn. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Je kunt dit in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ noteren. Elk veld waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op het forum. Dan kan ik je mobiele abonnement bekijken en zien waar de MB's gebleven zijn. :slight_smile:


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


Reageer