Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

 

In maanden hiervoor heb ik 5gb verbruikt in een maand tijd. Nu is er in 5 dagen tijd 2gb verbruikt. Ik zie geen aanleiding tot het verbruik van zoveel meer gb. Graag zou ik hier de reden en een tegemoet komen voor willen zien.

 

met vriendelijke groet,

Erwin

Kan je dit verbruik niet in je telefoon vinden? KPN kan dit niet zelf achterhalen. 


Ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt weten waarom je nu al zoveel van je bundel hebt verbruikt, @Jellebr. KPN kan alleen zien wanneer je hoeveel data hebt gebruikt, maar we kunnen niet zien waaraan deze data is verbruikt. Wij kunnen dus niet zien welke apps data hebben verbruikt. Dit in verband met jouw privacy. Gelukkig kun je dit zelf wel zien in je toestel. Hoe je dit doet, lees je op de volgende pagina’s: iPhone & Android.

Kijk ook eens naar de functie 'wifi assistentie' of 'slimme netwerkwissel'. Hiermee wissel je automatisch (ongemerkt) naar mobiel internet als de wifi verbinding niet goed is. Hierdoor kan je veel data gebruiken zonder dat je het door hebt. Meer informatie hierover: Samsung & iPhone.


Maakt de telefoon nog verbinding met de wifi thuis?

Mijn moeder had dat laatst per ongeluk onbewust uitgezet en zat dus thuis ook op het mobiele netwerk. Dan gaat het hard.