Skip to main content

Kan ik gedeelde MBs (niet gebruikte) weer terug krijgen?

Gewoon terugvragen van die andere persoon. Dan deelt die ze weer met jou. 

 

Is die andere persoon soms jouw broer? (Broer Konijn  :relaxed: )  


@Konijn Welkom op het forum. Het antwoord dat @Noordzee heeft gegeven is inderdaad het juiste antwoord. Ongebruikte gedeelde MB's kunnen terug gedeeld worden. 


Maar hoe werkt dat dan? In kan bij Vrouw 😉 Konijn op haar mobiel niets vinden waar haar aantal MBs staat en hoe die te delen zijn. 


Zij kan dat via haar eigen MijnKPN weer overboeken naar jou. 

 


Op haar mobiel is MijnKPN hetzelfde als bij mij. Kennelijk heb ik iets fout gedaan. Maar wat?


Misschien pas aan het einde van de maand? Wacht die periode anders even af. 

 


@Konijn Dan zou het kunnen dat 1 van de nummers nog niet op de juiste manier gekoppeld is in mijn KPN. Wil je voor mij je forumprofiel aanvullen? Dit kun je hier doen. Dan ga ik voor je controleren of beide mobiele nummers gekoppeld zijn aan een mijn KPN account. 


Het mobiele nr van mijn vrouw is 06********. Het is een Samsung A7 Het formulier heb ik zo goed mogelijk ingevuld. Alvast dank voor de moeite!

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@Konijn Bedankt voor de reactie, ik heb het nummer van "vrouw Konijn" even aangepast in je reactie, aangezien het toch een openbaar forum is. 🙂 Ik heb de gegevens er even bij gepakt en ik zie inderdaad dat haar mobiele nummer nog niet gekoppeld is aan een KPN ID en dus een mijn KPN account. Hoe je dit doet vind je in deze topic in de reactie van @Susan_ . 

Zou je mij kunnen laten weten of het koppelen en daarna het delen van MB's gelukt is? 


@Konijn We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!