Skip to main content

Hoi, het lukt mij niet mbs te delen met mijn dochter. Ik zie haar nummer nu wel bij mij in mijn kpn staan maar als ik dan naar mbs delen ga kan ik alleen naar de uitleg. Wat doe ik verkeerd?

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Sashel , is je dochter toevallig door Telfort automatisch omgezet naar KPN, dan kan delen MB's inderdaad niet.

Beiden klant van KPN, wacht dan even de reactie van een moderator af.

 


Nou ik ben omgezet naar kpn een tijdje terug en ik heb vrijdag een kids sim bij kpn besteld juist omdat ik mbs wil delen met haar….dus ik hoop niet dat het nu niet kan want dan vind ik de kpn site wel misleidend


Nou ik ben omgezet naar kpn een tijdje terug en ik heb vrijdag een kids sim bij kpn besteld juist omdat ik mbs wil delen met haar….dus ik hoop niet dat het nu niet kan want dan vind ik de kpn site wel misleidend

Hallo @Sashel , jij bent dus de Telfort-klant die automatisch is overgezet, inderdaad, dan lukt het MB's delen niet.

Bij Telfort neem je van maximaal 2 maanden MB's mee naar de huidige maand en bij KPN kun je MB's delen of doneren, verschil van aanpak.

 


@moderator klopt het wat JanD zegt? Ik ben nu toch Kpn klant geworden, automatisch? Hoezo kan ik dan niet sim only kids doen met mbs delen doen? Bij aanmelden voor kids only stond hier niets over vermeld. De enige reden dat ik kids only sim deed was juist het mb delen 😧 


Hallo @Sashel , het klopt wel degelijk wat ik schrijf, Telfort-klanten zijn ondergebracht bij KPN omdat de Telfort-naam t.z.t. verdwijnt.

De Telfort-klanten behouden echter gewoon hun Telfort-pakket met de Telfort-voorwaarden en Telfort-prijzen.

Daarover is ook op diverse manieren naar de klant toe gecommuniceerd d.m.v. e-mail, post of anderszins.

Wil je van de èchte KPN-mogelijkheden gebruik maken dan kun je overstappen naar KPN als je contractvrij bent en raak je de Telfort-voordelen kwijt en krijg je te maken met de KPN-voorwaarden en KPN-prijzen en dat hoeft niet per sé voordeliger te zijn.

Ik hoop dat ik zo duidelijk genoeg ben geweest, een KPN-moderator hoeft mijn betoog alleen nog maar te bevestigen.

 


Hoi @Sashel zoals @JanD noemt kun je met je Telfort abonnement dat overgezet is naar KPN geen MB's delen omdat deze alle Telfort voorwaarden behoudt. Beter had ik het niet kunnen verwoorden!
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!