Skip to main content

wij hebben een all in abonnement met mobiel voor  4 gezinsleden, nu is mijn abonnement verlengd en krijg ik 7700 mbs ipv de 20000 (incl verdubbeling) die ik hoor te krijgen. Dit klopt dus niet! Hoe kan dat? 

Hoi @DJ2005 welkom op het forum! Ik vermoed dat je verlenging halverwege de maand ingegaan is. Je krijgt dan de data van die maand naar rato. Morgen zal je je volledige bundel krijgen!


Hai, net gecheckt, nu staan er 10 gyg bij, maar dit zou met de verdubbeling 20 moeten zijn.. dus nog steeds klopt het niet. Gr Danielle


Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Betreft 06-*********iban ******** 


Bedankt voor je gegevens, ik heb ze verwijderd uit je bericht en toegevoegd aan je profiel ivm je privacy! 
Ik zie dat je nu je volledige bundel hebt. Bij de nieuwe hussel abonnementen zit helaas geen verdubbeling van MB's in. Je kunt nog wel onderling gratis bellen, MB's delen en je hebt €5,- extra korting.

Mocht 10GB toch niet genoeg zijn zou je er voor kunnen kiezen je abonnement aan te passen naar een met meer data. Deze wijziging gaat altijd in aan het begin van de volgende maand.


Maar dat hussel abo heb ik zelf niet aangevraagd en ik wil gewoon alles zoals het al was, waarom hebben jullie er een hussel abo van gemaakt? Daar heb ik niets aan. 


Is het misschien makkelijker om even telefonisch dit te bespreken?? 


Bij een verlenging ga je automatisch over op de nieuwe voorwaarden en kortingen.
Als je dit liever telefonisch bespreekt kan dat natuurlijk.
Je kunt ons hierover telefonisch bereiken op 0800-0402