Skip to main content
Beantwoord

Meenemen MB's

  • March 3, 2020
  • 3 reacties
  • 256 keer bekeken

Clarie62
Nieuwkomer

Nieuwe maand, nieuwe mb's?

Oud Telfortklant, maar geen nieuwe MB,''s erbij

Iemand enig idee hoe dit kan? 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Clarie62, welkom op het KPN forum! Wat Jan hierboven aangeeft klopt helemaal :slight_smile:  De mobiele Telfort abonnementen zijn op 26 januari naar ons overgezet, ben je op dat moment bij ons gekomen of ben je zelf overgestapt? Dat maakt een verschil voor de mogelijkheden. 

 

Als je automatisch bent overgegaan zal je ongebruikte MB's (en belminuten) mee kunnen nemen naar de volgende maand. Als het wel gebruikt is zal het niet volledig meegenomen kunnen worden. 

Als je jouw postcode, huisnummer, 06-nummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN op je forumprofiel kunt toevoegen (bij de vakjes waar ''privé’ bij staat) en daarna hieronder een seintje geeft kan ik meekijken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • March 3, 2020

Hallo @Clarie62 , ben je automatisch overgezet naar KPN of zelf gedaan?

Indien automatisch, op welke dag kreeg je altijd je nieuwe bundel?

Alleen KPN werkt met een factuurdatum op de 1e van de maand, Telfort werkt met een maand vanaf de factuurdatum, kan bijvoorbeeld op de 11e van de maand zijn of iedere andere willekeurige dag, daar is bij de automatisch overgang naar KPN niets aan veranderd.

Als je zelf naar KPN bent gegaan kun je de MB's van de vorige 2 maanden niet (meer) meenemen.

 


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Clarie62, welkom op het KPN forum! Wat Jan hierboven aangeeft klopt helemaal :slight_smile:  De mobiele Telfort abonnementen zijn op 26 januari naar ons overgezet, ben je op dat moment bij ons gekomen of ben je zelf overgestapt? Dat maakt een verschil voor de mogelijkheden. 

 

Als je automatisch bent overgegaan zal je ongebruikte MB's (en belminuten) mee kunnen nemen naar de volgende maand. Als het wel gebruikt is zal het niet volledig meegenomen kunnen worden. 

Als je jouw postcode, huisnummer, 06-nummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN op je forumprofiel kunt toevoegen (bij de vakjes waar ''privé’ bij staat) en daarna hieronder een seintje geeft kan ik meekijken.


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Clarie62, we hebben nog geen reactie van je gezien. Is het met bovenstaande duidelijk? Als we je er meer over kunnen vertellen horen we het graag.