Skip to main content
Ik heb een mobiel abonnement bij KPN met 20GB. Nu gebruik ik deze 20 GB in de wintermaanden omdat ik dan veel in het buitenland verblijf. De overige ongeveer 6 maanden gebruik ik nauwelijks 5GB. Jammer dat je bij KPN overgebleven GB niet mee kunt nemen naar de volgende maand(en). In die wintermaanden zou ik ze éxtra goed kunnen gebruiken. Heeft iemand ideetjes?
Hoi Jelle, welkom hier.



Ik zie dat jij een Instap abonnement hebt genomen, oorspronkelijk. Dit heb je daarna verhoogd naar de 20 Gb die je nu hebt. De oplossing in jouw geval is om je abonnement dan weer te verlagen naar de oorspronkelijke Instap versie voor de zomermaanden. 🙂
Hallo Alex, dank voor je reactie. Ik had begrepen dat jouw optie niet mogelijk was, maar ik zal langs de KPN winkel gaan en deze optie aankaarten. Groet Jelle
Ik zal het even toelichten. Het is alleen niet mogelijk om lager te gaan dan het abonnement waarmee je oorspronkelijk bent begonnen. In jouw geval is dit dus wel mogelijk omdat je lager bent begonnen. Overigens kan ik dit ook voor je aanpassen. 🙂 Dit zeg ik op basis van wat ik voor me heb, het nummer eindigend op 160.


Goede service Alex P, dank voor de toelichting. Ik ga me er over beraden. Het mooist was toch geweest als je MB's mee kunt nemen.

Groet Jelle
Goede service Alex P, dank voor de toelichting. Ik ga me er over beraden. Het mooist was toch geweest als je MB's mee kunt nemen.

Groet Jelle




Snap ik, je weet me te vinden.