Skip to main content

Ik ben tevreden met mijn abonnement, zij het niet dat ik net wat belminuten elke maand tekort kom. Is er een mogelijkheid om alleen wat extra belminuten op mijn abonnement erbij te krijgen? 

Heb je een mobiel abonnement wat al over de afgesproken contractdatum is? Dan kun je overstappen naar KPN Hussel. 

Met KPN Hussel kun je altijd jouw abonnement aanpassen naar boven en naar beneden. 

Hussel Mobiel

Met Hussel mobiel kun je zelf bepalen wat jouw ideale bundel is. Kies een databundel tussen de 0 GB en onbeperkt data  en kies of je 150 min p/m of onbeperkt wilt bellen. Daarnaast kun je voordelig extra abonnementen afsluiten voor je kinderen (Kids Sim), om ze op een gecontroleerde wijze kennis te laten maken met een mobiele telefoon. Je kunt je bundel aanpassen wanneer je wil en je kunt er voor kiezen om een contract af te sluiten voor 1 maand, 1 jaar of 2 jaar. Met of zonder toestel.
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

Hi meer belminuten, welkom op het forum. 

Dit is inderdaad afhankelijk van welk abonnement je hebt. Noordzee legt de Hussel optie al goed uit. Bij oudere abonnementen is dit vaak ook mogelijk. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.