Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

 

Sinds meer dan twee maanden ervaar ik een aanhoudende storing met mijn mobiele internetverbinding, hetgeen buitengewoon storend is, zeker aangezien ik al jarenlang een trouwe klant ben bij KPN. Ondanks dat ik meerdere malen contact heb gezocht met uw klantenservice (vier keer inmiddels), wordt mijn probleem óf niet behandeld óf afgesloten zonder dat de storing is opgelost.

 

Tot mijn grote teleurstelling heb ik tot nu toe geen proactieve opvolging van uw kant ervaren, en moet ik telkens opnieuw zelf het initiatief nemen om de kwestie te bespreken. Ondertussen blijven de facturen echter gewoon binnenkomen alsof er niets aan de hand is. Dit is voor mij onacceptabel.Ik verzoek u dan ook vriendelijk, doch dringend, om binnen een redelijke termijn deze storing op te lossen en om mij hierover terugkoppeling te geven.

 

Mocht ik binnen een week geen bevredigend antwoord of oplossing ontvangen, dan zie ik mij helaas genoodzaakt om mijn contract met KPN te beëindigen en over te stappen naar een andere provider.

Dit zou ik echter liever vermijden, mits er vanuit uw kant een serieuze inspanning wordt geleverd om mijn probleem te verhelpen.Ik hoop spoedig van u te horen.

 

Met vriendelijke groet, Marco

Klantnummer: *****


Admin: klantnummer uit bericht verwijderd i.v.m. privacy

@Blazefast Hi Marco, rot om te lezen dat je al zo'n tijd last hebt van een storing met je mobiel internet. 

Kan je meer vertellen over wat je ervaart? Welk toestel heb je en welke dingen heb je al geprobeerd? Ik ben ook benieuwd naar waar de gesprekken bij de klantenservice mee afgerond worden, wat voor antwoord je daar gekregen hebt. Alle details zijn welkom. Alleen op die manier kunnen we hier in de Community goed met je mee denken.


Hallo Alexandra,

 

Alle informatie staat in de logboeken van het contact wat er reeds telefonisch is geweest, het spreekwoordelijke “balletje” wordt dan weer bij mij neergelegd. Ik kan de klantenservice niet rechtstreeks via mail bereiken.

 

De storing die ik benoem is reeds bekend bij de medewerkers die ik heb gesproken, Iphone heeft er ook last van maar ik heb in mijn geval een Oneplus.


We weten hier in de Community alleen wat jij hier vertelt. Dit zijn je eerste berichten hier, waarin je niet veel over de inhoud vertelt, het is meer een algemeen verhaal. Dat is prima, maar meer dan dat weet ik dus niet.

Vandaar dat ik vragen stel over wat er speelt. Ik vermoed voorzichtig, aangezien je al vaker contact gehad hebt, dat 't beste is dat onze klantenservice een melding voor je aanmaakt naar de technische dienst. Zij kunnen dan voor je onderzoeken waarom je problemen met mobiel internet hebt en wat de oplossing is. 


Hallo,

 

Dank je voor je geduldige reactie, ik ervaar het als ingewikkeld om de klantenservice te benaderen en kwam hier terecht. Ik bemerk dat ik niet op de juiste plek ben.

Wat bij meer dan verbaasd is de kwaliteit van de organisatie zelf, aardige mensen die ik spreek maar HOE het mogelijk is dat dit anno 2024 6 weken aanhoudt. Wetende dat het niet speelt om een stel onnozelen die niet weten hoe iets werkt. 

Bedankt, sluiten we deze af.


KPN, dit is een algemeen probleem. Duurt al maanden. Er wordt beloofd terug te bellen en compensatie te geven maar jullie negeren de klant gewoon. Dit is onacceptabel.


Reageer