KPN vind dat ik meer data moet hebben en berekend hiervoor 1,25 per maand extra.
Ik verbruik nooit mijn huidige data op.
Je kunt niet kiezen of je dit wel wilt of niet (ja een nieuw abonnement )
KPN vind dat ik meer data moet hebben en berekend hiervoor 1,25 per maand extra.
Ik verbruik nooit mijn huidige data op.
Je kunt niet kiezen of je dit wel wilt of niet (ja een nieuw abonnement )
Hallo
Kun je niet via Mijn KPN kiezen voor een lagere hoeveelheid data? Of heb je al het minimum?
Je kunt namelijk iedere maand switchen van hoeveelheid data, de wijziging gaat dan in per de eerste dag van de nieuwe maandelijkse abonnementsperiode.
Hallo
Dit is een speciale actie van KPN voor geselecteerde klanten.
In dit topic (klik) verteld Community manager
Shyrin van KPN schreef:
Hallo allemaal!
Best wat onduidelijkheid, zie ik. Goed dat jullie dit hier melden! Ik zal het iets meer toelichten:
Er wordt steeds meer data gebruikt in Nederland. Daarom krijgen geselecteerde abonnementen meer data tot hun beschikking. Je betaalt hier 1,25 euro per maand voor.
Je krijgt hier inderdaad een e-mail of een brief over. De e-mail versturen wij van een @kpn.com e-mailadres. Controleer dit, als jij een e-mail van ons hebt gekregen.
In de mail of brief staat ook vermeld welk mobiele nummer deze extra GB's krijgt.
Het klopt dat we dit niet achter jullie rug om doen. We informeren iedereen altijd persoonlijk per mail of brief. Jullie feedback hierover nemen we mee!
Meer informatie vind je op kpn.com/extradata
Via de laatste link zie op de KPN website ook meer informatie waaronder de vraag:
Ik heb niet zoveel data nodig of wil er niet voor betalen. Wat kan ik doen?
- Kijk of er een andere bundel beter bij je past. Dit regel je makkelijk via MijnKPN.
Via de laatste link zie op de KPN website ook meer informatie waaronder de vraag:
Ik heb niet zoveel data nodig of wil er niet voor betalen. Wat kan ik doen?
- Kijk of er een andere bundel beter bij je past. Dit regel je makkelijk via MijnKPN.
Ja, ik had dat gelezen.
Vandaar ook mijn advies om te switchen naar een lagere hoeveelheid data (lagere bundel) :
Hallo
Kun je niet via Mijn KPN kiezen voor een lagere hoeveelheid data? Of heb je al het minimum?
Je kunt namelijk iedere maand switchen van hoeveelheid data, de wijziging gaat dan in per de eerste dag van de nieuwe maandelijkse abonnementsperiode.
Maar dan moet dat wel mogelijk zijn.
Ik ben benieuwd naar de reactie van
ik kreeg deze mail ook. Ik wil best een ander abo nemen maar ik wil liever niet minder dan de 3gb dan ik nu heb. Als ik switch naar een lager abo, krijg ik dan wel ook de aanbieding van meer GB voor 1,25? Ik vind het wel gek dat dit bepaald wordt voor mij en dat ik het niet als aanbieding krijg waarop ik ja of nee kan zeggen.
Hallo
Ben je al geswitcht naar een lager abonnement? Een alternatief is om te verlengen (mits je contractvrij bent), dan kun je 8GB kiezen voor de huidige prijs. Verlengen kan via MijnKPN.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.