Skip to main content

Ik deel MB’s met mijn partner en met het modem op onze boot. Ik heb zelf een bundel van 100GB. 

Zou KPN het in overweging willen nemen om keuzes in het MB delen menu uit te breiden dat je ook 10GB kunt delen en het liefst nog eventueel ipv een vakje dat je aan kunt vinken on dit iedere maand te doen? Het is nu nl erg druk op de eerste dag van de maand om de optie te gebruiken en het zou veel minder piekbelasting geven. 

Goedenavond @RobBvL, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat is van meerdere klanten een duidelijke wens, dat je meer MB's in één keer kan delen of dat het automatisch gedaan wordt elke maand. Echter is dit nog niet zo makkelijk in te regelen heb ik me laten vertellen. Dus ja, het staat op het wensenlijstje. Maar ik kan niet beloven of aangeven wanneer dit in de MijnKPN app verwerkt zal worden helaas. 


Juist de mogelijkheid van het delen van Mb’s trok mijn vrouw over de streep om ook de overstap te maken naar KPN-Mobiel. Totdat het niet automatisch maandelijks overgedragen wordt, zet ik maar een wekkertje in mijn agenda ‘Mb’s overdragen’.

Maar het mag best automatisch, hoor:wink:  Staat ook op mijn wensenlijstje.


Reageer