Skip to main content

Ik woon in een buitengebied en ondanks dat KPN op hun dekking overzicht aangeeft dat ik zelfs 5G dekking zou moeten hebben, is m'n mobiele bereik om te huilen. Hoe of waar kan ik dit melden. 

PS: Heb binnen wifi bellen al geprobeerd, maar dat is helaas niet echt een oplossing.

Balen dat het bereik op jouw adres ondanks de goede dekking toch te wensen overlaat, @Hanzeltje. Het gemakkelijkst is om hiervan een melding te maken terwijl je direct contact hebt. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten.

Lukt dit nou niet, dan kan ik je via deze weg ook verder helpen. Kan je dan je forumprofiel met zoveel mogelijk informatie aanvullen? Ik heb in ieder geval nodig jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Bedankt. Ik heb mijn profiel aangevuld. Ik hoor het graag! 


Ik heb een melding gemaakt bij onze technische dienst. Zij zullen dit verder met je oppakken.