Skip to main content

ik ontvang een melding en deze is voor het eerst dat ik over mijn dagbundel heen ben, nog nooit voorgekomen. Heb er 2GB extra opgezet en binnen een minuut is die ook opgebruikt. Er staan geen internet paginas open en er wordt niets gedownload.   Het betreft een Iphone 12.  Heel vervelend en zeker omdat ik neit weet hoe dit kan, en het voor het eerst is. 

Hallo @Nicky Nieman ,

Dat is vreemd. Ik probeer mee te denken. 

Staan er nog apps open?  Sluit die dan ook allemaal af. 

Is er een update bezig? Want onlangs is er een nieuwe iOS-versie (16.1) beschikbaar gekomen.  

En tenslotte: Heb je wel verbinding met een netwerk uit de EU? In een vliegtuig of op een veerboot over zee gaat het geregeld mis met de tegoeden van klanten.  


Hoi @Nicky Nieman, welkom bij ons op het forum. Het kan zijn dat er een update op de achtergrond bezig was met downloaden zoals Noordzee al noemt, of een van zijn andere suggesties.

Is het sinds die dag meer voorgekomen, of was het alleen op die dag dat je het bericht plaatste?

 

En tenslotte: Heb je wel verbinding met een netwerk uit de EU? In een vliegtuig of op een veerboot over zee gaat het geregeld mis met de tegoeden van klanten.  

Ik denk niet dat dat het is, daarbij heb je geen dagbundel.