Al een aantal jaar bij KPN met alle producten en dus ook met 2 mobiele gsm abonnementen.
1 van mij en 1 van partner.
Echter al 3-4 jaar het probleem dat met regelmaat als ik partner bel hij 1x overgaat bij mij en ook bij hem dan krijg ik tududu in me oor getetterd met de melding nummer is niet in gebruik.
We dachten het ligt aan het hoesje, dus nieuwe hoesjes gehaald en met en zonder hoesje geprobeerd, maakt niet uit probleem blijft onstabiel aanwezig.
Ook in de jaren ook gewisseld van gsm (1x huawei 1x samsung a42 5g en 1x samsung s23 5g per persoon) op alle 3 is dit probleem aanwezig, instellingen gereset, netwerk gereset en probleem is er nog.
|Laats wilde zijn moeder bellen naar ons en kreeg zij voor ht eerst oo kdeze melding.
Inmiddels is mijn nummer ook hiermee besmet en heeft ook dit probleem.
Net nieuwe simkaarten erin gedaan omdat het de eerste waren die we ooit hebben gehad sinds we bij KPN zitten dus dachten slijtage maar het eerste wat er gebeurt bij allebei na proberen te bellen en te kijken of alles werkt was weer de melding.
Dus ja tot nu toe is het niet opgelost en lijkt het erger te worden van 1 keer per maand naar meedere keren per dag, wijzelf kunnen wel alles maar niet naar elkaar bellen of door anderen gebeld worden.
Ik heb beide nummers onder mijn naam lopen, net als onze andere producten.
VInd het vervelend omdat partner hulpbehoevend is en slechte gezondheid heeft en als ik er niet ben hem bel en via die weg controle en inzicht heb of ik snel naar huis moet of dat hij nog wat wil hebben van de winkel etc, dus dat de nummers werken is best belangrijk.
Dat dat nu steeds minder werkt met name naar elkaar is extreem vervelend.
Hopelijk kan iemand dit oppikken en verder helpen.
Mochten er nog gegevens nodig zijn in mijn profiel dan hoor ik dat graag.