Skip to main content
Goedemorgen.



Ook ik krijg deze melding heb mn galaxy s9 nu 1.2 jaar en ineens deze melding vaak onregelmatig.



Gr.

Mark.



Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Ha @Markz, welkom! Supervervelend, lijkt me dit. Begrijp ik goed dat het zich af en toe voordoet? Wat doe jij dan om het weer werkend te krijgen? Het is goed mogelijk dat de simkaart geen goede connectie meer maakt met de telefoon. Je kunt dit eens testen door de simkaart in een ander toestel te plaatsen. Misschien heb je er nog een in de kast liggen? Als je de melding daar niet op krijgt, is het wellicht een idee om je toestel ter reparatie in te sturen.



Het is ook mogelijk om je abonnement te verlengen met een nieuw toestel, als je contract (bijna) ten einde loopt. Mocht je willen dat ik dat voor je nakijk, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Je kunt dit ook gemakkelijk nakijken in MijnKPN.
Beste Marcia_



Bedankt voor uw antwoord.

Ik heb hem nu even schoongemaakt.(al was hij niet echt vuil) en ga kihken wat hij vandaag doet.



Ondertussen ben ik even op zoek naar een tweede telefoon.



Mijn profiel is aangevuld. (Nog niet helemaal)



Gr.

Mark.
Laten we dat dan even afwachten, ik zie namelijk dat je 'pas' in februari kunt verlengen. Dat duurt dus nog even! Mocht het hier niet mee opgelost zijn, dan kan je er altijd nog voor kiezen om met je telefoon naar een KPN winkel te gaan. Mijn collega's kunnen het toestel dan ter reparatie insturen.