Skip to main content

Mobiele nummer is niet bereikbaar, als er iemand belt dan wordt er aangegeven dat het nummer niet in gebruik is. Ik kan zelf wel bellen en internetten. Diverse keren opnieuw opgestart, Sim eruitgehaald, staat niet op storen of op doorgeschakeld. Vanochtend 2 x contact gehad met klantenservice via chat maar contact is tot 2 keer verbroken en probleem is er nog steeds wat nu? 

Hoi @Christel104 en welkom op het forum! Wat gek dat ze deze melding krijgen als ze je bellen. :confused: Dit gebeurt bij meerdere mensen die je proberen te bellen? Of bij één persoon? Zou je in je forumprofiel je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN willen zetten? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik dit onderzoeken. 


Na 1,5 dag weer mobiel bereikbaar voor inkomende gesprekken. Probleem voor nu opgelost. Maar blijft raadsel


Dat is apart @Christel104. Blij dat het is opgelost, maar ook ik kan het niet verklaren. Mocht je het nog eens ervaren, laat het dan vooral weten!