Skip to main content
Antwoord

Melding "serveridentiteit niet gecontroleerd" op iPhone in Visual Voicemail app

• September 19, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Sinds gisteravond krijg ik om de haverklap deze melding. Zie dat het vorig jaar om deze tijd ook al speelde. Gaat om de visual voicemail

Als ik de details bekijk, wordt het certificaat niet vertrouwd. terwijl het geldig is tot 8-8-2026.

Het certificaat is 8 augustus jongstleden vernieuwd.

IK kan klikken op vertrouw, is dit de bedoeling? 

Iphone 7 nieuwste ios update van een paar dagen geleden staat erop.

Beste antwoord door 21and

Dat heb ik al geprobeerd, maakt geen verschil.

heb het artikel van vorig jaar incl alle reacties eens. Rustig door gelezen. (Toen had ik op mijn iphone 7 geen melding). Je collega geeft als oplossing, certifcaat opnieuw downloaden of op ga door te klikken.

opnieuw downloaden geeft geen verschol. Klikken op doorgaan, lijkt het wel op te lossen. Ik krijg weer voicemail meldingen binnen.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 21, 2025

Hi ​@21and, welkom allereerst bij onze community. 

Wat irritant dat je dit steeds te zien krijgt. Ik heb dit zojuist ook geprobeerd om mijn eigen iPhone, maar krijg het vooralsnog niet te zien. 

Zou je ook willen proberen om Visual Voicemail te deactiveren en daarna weer te activeren? Zie hieronder hoe je dit doet. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 21, 2025

Dat heb ik al geprobeerd, maakt geen verschil.

heb het artikel van vorig jaar incl alle reacties eens. Rustig door gelezen. (Toen had ik op mijn iphone 7 geen melding). Je collega geeft als oplossing, certifcaat opnieuw downloaden of op ga door te klikken.

opnieuw downloaden geeft geen verschol. Klikken op doorgaan, lijkt het wel op te lossen. Ik krijg weer voicemail meldingen binnen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 22, 2025

Goed om te lezen dat het weer werkt, dankjewel voor de terugkoppeling hier.