Skip to main content

Zowel mijn vrouw als ik hebben hier ook last van, beide kpn en ios op meest recente versie…

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Gbme Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Speelt het nog steeds? Je hebt de app ook al eens helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? 


@Bart_ Visual Voicemail op iOS heeft geen app. 😉.
Maar dit is al een jaar zo. Je kan het is proberen of het helpt om STATE te sms’en naar 121. Maar bij mij werkt het ook niet en heb daardoor de oude voicemail meer weer geactiveerd, zodat je in ieder geval een SMS krijgt bij een nieuw voicemailbericht. 


I stand corrected! Net iets te snel gelezen, ben ik bang, of te weinig koffie gedronken. @Gbme Zie Chris’ opmerking. Zou je zijn suggestie eens willen uitproberen? 


Hoi Bart_

Dank voor je reactie!  (Op de een of andere manier moest ik mijn forum naam wijzigen (ik ben dus GBME)…)

Ik heb (had al eerder, nu weer) STATE naar 121 ge-smst, geen enkele reactie…


Vreemd, @Joop drie (inmiddels 😉 ) Zou je dan de visual voicemail eens helemaal willen verwijderen? En 'm daarna weer opnieuw willen aanmelden


1. Bel met je mobiele telefoon met 12339 (gratis).
2. Er volgt een bandje waarin bevestigd wordt dat voicemail uitgeschakeld wordt. Dit gebeurt binnen enkele minuten.
Wil je later wel weer gebruik maken van Visual Voicemail, stuur dan een SMS naar 121 met de tekst STATE (in hoofdletters).


Gedaan, en STATE opnieuw gestuurd, maar ik krijg nu helemaal geen voicemail meer als ik mezelf bel vanaf een ander nummer.


^ ah, nu ben ik weer een ander, volgens mij is dit forum systeem niet zo goed met meerdere accounts ;-)

 


Dat is gek @Gbme  Heb je de voicemail wel weer goed ingeschakeld? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


@Bart_ profiel is aangevuld. Moet ik voicemail nog apart aanzetten? Ik heb de instructies :

Wil je later wel weer gebruik maken van Visual Voicemail, stuur dan een SMS naar 121 met de tekst STATE (in hoofdletters).

Gevolgd maar geen enkele reactie van 121 (voor en na het bellen met 12339). Doet ‘121’ het wel?


Ja, @Gbme Wil je 'm echt weer even apart aanzetten? (Zet voicemail aan door te bellen naar 12331 of SMS AAN naar 1233.) Kijk dan even wat er gebeurt. Gebeurt er niets, probeer dan de sms nogmaals. Lukt het dan nog niet, dan ga ik intern kijken. 


Ja, dat heeft gewerkt! Super, bedankt!


Kijk! Dat zijn de beter berichten! Goed om te horen, @Gbme 


vandaag weer een gemist gesprek, geen voicemail. Bellers krijgen een engelstalige boodschap. Na herstart ontvang ik de voicemail alsnog.

Voicemail uitgezet en weer aangezet volgens instructies hierboven, werkt nu weer, maar blijkbaar is dat maar tijdelijk. Ik heb in de tussentijd geen instellingen gewijzigd oid.


Dag @Gbme Een Engelstalige boodschap? Dat is heel vreemd. Wil je eens kijken of er een doorschakeling actief is op je nummer? 


Reageer