Skip to main content

volgens de KPN VoiceMail app

(Met deze gratis app kan je jouw voicemail eenvoudig beheren en jouw berichten afluisteren. Via de app kan je ook direct degenen die een bericht hebben ingesproken terugbellen of een sms sturen. Voor iPhone vind je deze functie standaard op je telefoon.)

zouden voicemails direct binnen moeten komen. Het komt bij mij geregeld voor dat voicemails niet doorkomen, maar niet altijd. Soms krijg ik een voicemail door en dan blijkt dat er nog een van een paar dagen eerder was. 
 

Ik maak geen gebruik van visual voicemail, gewoon van de standaard functie van de iPhone. En ik heb de meest recente iOS erop staan. 

@Swen001 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je de voicemail notificaties zo laat binnenkrijgt. Ervaar je los van het late ontvangen hiervan nog andere problemen qua bereik? 

Bijvoorbeeld problemen met bellen of het ontvangen van andere sms'jes? 

Ik zie dat bij sommige klanten met een vergelijkbaar probleem het uit- en opnieuw aanzetten van de voicemail heeft geholpen. Het zou dan wel kunnen dat je de notificaties opnieuw moet aanzetten. 


Beste Rutger, bedankt voor het antwoord. Ik ga het proberen, hopelijk helpt het.