Skip to main content

Ik heb een prepaid kaart gekocht om hiermee sms-jes te kunnen sturen naar nummer 3010 (stemmen i.v.m. miss-verkiezing). Stem is pas geldig als je sms-je terug krijgt.

Gratis tegoed van € 10,-- is volgens info op de site hiervoor niet bruikbaar. Heb geprobeerd sms te versturen, lukt blijkbaar wel, want de kosten voor versturen worden verrekend. Ik krijg geen sms terug.

Daarna opgewaardeerd met € 20,--. Nogmaals geprobeerd: wel verstuurd, geen info terug. Toen via payinfo.nl blokkering eenmalige diensten aangepast (lukt). Daarna nogmaals geprobeerd: geen sms terug ontvangen. Tarief versturen sms wordt wel van (bonus)tegoed afgeschreven.

 

Hoe kan ik wel stemmen?

@AngiMoonen Welkom op ons Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Het bonustegoed is inderdaad niet geschikt voor ‘pay-info’ diensten, gek dat dit bij jou anders werkt. Helaas heb ik niet 1..2...3.. een antwoord voor je klaar en wil ik graag even met je meekijken wat er precies aan de hand is met het nummer. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee.  


Dank je voor het bericht Lisa.

Eergisteren ook al contact gehad met klantenservice. Ook met extra tegoed van € 20 lukt het niet. Om de een of andere reden gaat het bedrag voor verzenden SMS van gratis tegoed af, maar krijg ik dan geen sms terug omdat het een betaalde dienst is.

Kan tegoed van € 20 ook niet meer terug krijgen: dus € 25 voor nop betaald.

 

 

 


@AngiMoonen Ik begrijp wat je bedoelt. Ik wil graag even meekijken, zou je je 06-nummer willen toevoegen aan je profiel? Je mag het invullen bij ‘persoonlijke opmerkingen’. Dan kan ik met je meekijken. :D 


Hoi Lisa,

Hoeft helaas niet meer: heb mijn tegoed al ingeruild voor een tegoedbon (op aanraden van klantenservice-medewerker). Heeft me wel geld gekost, maar beter dan het hele bedrag kwijt.

Met klantenservice alles doorgelopen: op de een of andere manier lukt het niet de sms-jes vanuit mijn 'eigen' tegoed te sturen (ondanks dat het een betaald nummer is). Bedrag sms gaat vanuit gratis tegoed, daar kun je geen betaalde nummers mee sms-en, dus geen bericht terug en dus geen geldige stem.


@AngiMoonen Bedankt voor de terugkoppeling. Fijn dat je een oplossing hebt gevonden met onze klantenservice. Mochten wij in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan ben je van harte welkom hier op ons Forum!


Reageer