Skip to main content

Hoi, 

ik ben binnen 4 minuten 20 keer anoniem gebeld dit gebeurd vaker graag wil ik een nieuw nummer is dit gratis ook voor abonomenten ? Hoe kan ik dit aanvragen?

Hallo @Lotte2410 

Het makkelijkst is bellen naar de klantenservice. Je krijgt dan direct gratis een nieuw nummer.
Je oude nummer kun je daarna niet meer terugkrijgen, de keuze is definitief!

De klantenservice is gratis te bellen via 1200 met je mobiel of 0800-0402 met elke NL telefoon.


Hi Lotte, welkom op het forum. 

Is het inmiddels gelukt via de klantenservice? Zo niet, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het simkaart nummer en de laatste 4 cijfers van de bankrekening ergens invullen ter verificatie. :)  


Hoi, je kunt dat nummer toch ook blokkeren op de telefoon?


Hoi, je kunt dat nummer toch ook blokkeren op de telefoon?

Niet alle telefoons hebben de optie om anonieme nummers te blokkeren.
Heeft ook een nadeel dat je niet meer gebeld kunt worden door b.v. ziekenhuizen of je eigen provider e.d..

En @Lotte2410 laat niet je telefoonnummer (en andere gegevens) zomaar op het internet achter, er zijn aasgieren die er op uit zijn om daar misbruik van te maken en dan heb je zo weer een anonieme beller aan je telefoon hangen.
 


Lotte, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Is er dan ook een service dat mijn contacten automatisch een bericht krijgen met mijn nieuwe nummer of moet ik dat handmatig doorgeven? Heb 161 contacten in mijn telefoon staan.

Als ik een bepaald telefoonnummer blokkeer dan kan alsnog mijn voicemail ingesproken worden vanaf dit nummer

 


Is er dan ook een service dat mijn contacten automatisch een bericht krijgen met mijn nieuwe nummer of moet ik dat handmatig doorgeven? Heb 161 contacten in mijn telefoon staan.

Als ik een bepaald telefoonnummer blokkeer dan kan alsnog mijn voicemail ingesproken worden vanaf dit nummer

 

Nee, zo'n service bestaat helaas niet.