Skip to main content

Bijna iedereen die mij belt,staat in mijn contacten. Onder het Google account. Toch herkent mijn Microsoft Surface Duo deze beller niet.

 

Wat gaat hier mis??

Hallo @REDECEM 

 

Gaat het om 1 beller of alle, zie je wel het nummer van de beller(s) in het scherm?

Zo ja en het gaat om alle bellers dan heeft de phone app wellicht geen rechten om de contacten te bekijken.

Zie hier hoe je dat kan controleren/wijzigen: https://support.google.com/android/answer/9431959?hl=nl


Het gaat om alle bellers, ook het telefoonnummer blijft onbekend .

De Google telefoon app zit standaard meegeleverd en is geüpdatet .

Bij een gemiste of onderbroken oproep geeft de Google berichten app wél aan wie er heeft gebeld. Grote ergenis! 


Is het een nieuw toestel, nieuw KPN abonnement of beide?

Is de firmware van het toestel ook bijgewerkt, na de laatste update zou je versie 2022.825.15 moeten hebben volgens de Microsoft website.
Ong. een jaar geleden speelde hetzelfde probleem voor KPN abonnees, Microsoft heeft dat toen opgelost via een update.


Is het een nieuw toestel, nieuw KPN abonnement of beide?

Is de firmware van het toestel ook bijgewerkt, na de laatste update zou je versie 2022.825.15 moeten hebben volgens de Microsoft website.
Ong. een jaar geleden speelde hetzelfde probleem voor KPN abonnees, Microsoft heeft dat toen opgelost via een update.

ja, zover ik weet wel. maar inmiddels teruggestuurd. teveel missers wat betreft gebruikersgemak.