Skip to main content
Beantwoord

Mifi router wel verbonden, geen internet

• 9 september 2023
  • 1 reactie
  • 276 keer bekeken

Ik heb een mifi, Tijdens inloggen zegt hij, verbinding zonder internet. Waar gaat het fout? 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Mirugia, welkom op ons forum!
Het klinkt alsof je wel verbonden bent met het wifi van je mifi maar die geen verbinding met het netwerk heeft. Dat kan iets van een instelling zijn maar vanuit KPN kan ik daar niet heel goed mee helpen. Misschien dat de community nog iets heeft?
Soms is het voldoende alles even te herstarten of resetten en anders ben ik wel benieuwd naar de instellingen en wat voor apparaten je precies gebruikt.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16410 reacties
  • Antwoord
  • 14 september 2023

Hoi @Mirugia, welkom op ons forum!
Het klinkt alsof je wel verbonden bent met het wifi van je mifi maar die geen verbinding met het netwerk heeft. Dat kan iets van een instelling zijn maar vanuit KPN kan ik daar niet heel goed mee helpen. Misschien dat de community nog iets heeft?
Soms is het voldoende alles even te herstarten of resetten en anders ben ik wel benieuwd naar de instellingen en wat voor apparaten je precies gebruikt.