Skip to main content

Ik zie dat het abonnement Sim only met onbeperkt bellen en 2GB internet, nu voor hetzelfde geld 3 GB internet te krijgen is? Dus moet ik van provider swichen?

3 GB kost momenteel 15 euro als je ook internet thuis van KPN hebt. U betaald ook 15 euro maar krijgt maar 2 GB data? Begrijp ik het zo goed?


Klopt, Internet heb ik bij Xs4all, maar dat is ookvan KPN. 


Ik zie dat het abonnement Sim only met onbeperkt bellen en 2GB internet, nu voor hetzelfde geld 3 GB internet te krijgen is? Dus moet ik van provider swichen?

Bij sim only abonnementen van KPN krijg je m.i. geen aparte  kortingen, het is wat het is 


Hallo @Bernard Jacobs ,

Zodra jouw contractperiode voorbij is, kun je verlengen bij KPN. En dan kun je er ook voor kiezen om voor 3GB te gaan. Tussentijds gaat KPN jouw lopende abonnement niet aanpassen. 

En ja, KPN heeft een tijd terug de voorwaarden  voor nieuwe abonnementen gunstiger gemaakt. Maar dat geldt dus niet voor de lopende abonnementen. 


Zoals @Noordzee zegt: gewoon verlengen. En kan dat nog niet? Dan kan je ook niet overstappen naar een andere provider. Dan zal je gewoon heel simpel moeten wachten. 

Ik heb trouwens 4 GB / 150 belminuten voor 14 euro. En het verschil tussen 150 belminuten of onbeperkt bellen is maar 1 euro. Dus wat ik heb, dat is nog voordeliger dan wat nu aangeboden word. Maar goed...


Ik wil gebruik gaan maken van Apple car play en dus ookstreamen van muziek, daarom heb ik meer GB internet nodig, denk ik.Â