Skip to main content
Antwoord

Mijn abonnement doet het niet meer sinds ik 'm heb overgezet naar e-sim

• October 27, 2025
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goededag 

Ik heb een vraag ik heb een sim kaart naar een esim gezet vanaf dat moment kon ik geen gebruikmaken van me abboment en zag ik de duensten ook niet meer op mijn kpn wel kreeg ik elke keer een factuur dat ik moest betalen ook voor de abboment die er niet meer was 

Ik heb meerderen keren gebeld naar jullie via anderen maar elke keer kreeg ik we gaan het oplossen maar er kwam geen hulp nu word mijn abboment beeindigt en moet ik een eind rekening betalen 

Dut is totaal niet eerlijk en ik vind het ook niet normaal dus graag wil ik een oplossing 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Bjorn.l, welkom op onze community! Wat een lastige situatie! Ik kan uit je bericht niet helemaal opmaken wat hier precies gebeurd is of waar het fout gegaan is. Inhoudelijk kan ik je hier via de community ook niet goed mee helpen maar het is duidelijk dat hier iets niet helemaal goed gaat.

Ik begrijp dat je mijn telefonische collega's al gesproken hebt? Zij moeten je hier het beste mee kunnen helpen of in ieder geval uit kunnen leggen wat er aan de hand is.

Laat je ons weten hoe t afloopt?

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 29, 2025

Hoi ​@Bjorn.l, welkom op onze community! Wat een lastige situatie! Ik kan uit je bericht niet helemaal opmaken wat hier precies gebeurd is of waar het fout gegaan is. Inhoudelijk kan ik je hier via de community ook niet goed mee helpen maar het is duidelijk dat hier iets niet helemaal goed gaat.

Ik begrijp dat je mijn telefonische collega's al gesproken hebt? Zij moeten je hier het beste mee kunnen helpen of in ieder geval uit kunnen leggen wat er aan de hand is.

Laat je ons weten hoe t afloopt?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 21, 2025

Ze hebven me niet kunnen helpen naar het overzetten van me sim naar esim is mijn abboment verdwenen in mijn account en bestond me abboment niet meer echter kreeg ik wel een factuur dus er klopt niks van alles

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Konden mijn collega's niet uitleggen waar de factuur van is?