Skip to main content
Beantwoord

Mijn abonnement hoeft niet te worden heraangesloten

• February 17, 2025
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik wil even doorgeven dat jullie mijn abonnement niet meer hoeven te her aansluiten ik zit al twee weken op jullie te wachten en niemand van jullie kan zeggen wanneer die weee aangesloten word ik word van het kasje naar de muur gestuurd 

Echt zo slecht die service van jullie 

Ik ga daarover ook een slechte recensie op internet zetten 

Wat een *** bedrijf zijn jullie 

In iedere geval ik wil dit *** abonnement niet meer zoek het maar lekker uit 

Op ma 23 dec 2024 om 09:39 schreef KPN 

Admin: Scheldwoorden verwijderd want in strijd met onze Community regels

Beste antwoord door Maja van KPN

Wat jammer dat je zo ontevreden bent ​@Alain05 😕 Ik zie dat JanD je al heeft aangeraden om hier over te bellen of contact te leggen via social media. Vanuit daar kan er met je mee worden gekeken naar je aansluiting!

Mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan wil ik je er even op wijzen dat het ook mogelijk is om hier een belafspraak voor te maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 17, 2025

Beste ​@Alain05 binnen dit forum kan men niets voor je betekenen. Het beste kun je even bellen met 0800 0402, via Facebook of X.

Succes.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2025

Wat jammer dat je zo ontevreden bent ​@Alain05 😕 Ik zie dat JanD je al heeft aangeraden om hier over te bellen of contact te leggen via social media. Vanuit daar kan er met je mee worden gekeken naar je aansluiting!

Mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan wil ik je er even op wijzen dat het ook mogelijk is om hier een belafspraak voor te maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat.