Skip to main content

Een beetje laat, maar zojuist kwam ik in de KPN winkel erachter dat dit ook voor mij geldt. Uit milieuoverweging heb ik lang met mijn toestel gedaan, maar hij is nu aan vervanging toe.

Nu blijk ik na afloop van de verplichte periode van mijn KPN 2015 zorgeloos instap HS2 die eindigde op 05-08-2018 (de datum waarop de tweejarige afbetaling van mijn oude toestel afgerond was) hetzelfde bedrag doorbetaald te hebben i.p.v. een met het afbetalingsbedrag verminderd bedrag van alleen het abonnement . Kunt u mij helpen?

Alvast veel dank,

Marcus

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @MarcusMM en welkom op ons forum!

Ik wil graag eens met je meekijken hoe het precies zit. Ik zie dat je voor een deel jouw profiel hebt ingevuld. Enige wat ik nog even van je nodig heb is het mobiele nummer waar het om gaat en bij persoonlijke opmerkingen mag je wel de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer plaatsen ter verificatie. 

Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik aan de slag kan voor jou?


Alvast veel dank! M'n profiel heb ik aangevuld. Het gaat om de eerste 2 telefoonnummers, eindigend op 97 en 88. Ik heb inmiddels contact gehad met iemand van de KPN over het 1e nr, daar volgens zijn instructie het abonnement verlengd maar verder nog niets gehoord. 


Wat je hebt ingevuld voor het 1e nummer was een formulier voor de woekkerrente. Jouw abonnement had niets te maken met de woekkerrente dus die melding is afgewezen. Ik heb zojuist voor beide nummers het formulier ingevuld van teveel betaalde toestelkosten en doorgestuurd. Ik durf zo echt niet te zeggen wat de doorlooptijd is momenteel, maar hou voor de zekerheid wel even rekening met 2 weken doorlooptijd. Hoe dan ook, wij gaan dit in orde maken met jou!


Superfijn!!! Dank je wel, ik ben al járen bij de KPN, en dit maakt dat ik er bij blijf! 


Superfijn!!! Dank je wel, ik ben al járen bij de KPN, en dit maakt dat ik er bij blijf! 

Altijd goed om te lezen zo vlak voordat ik mijn weekend in ga! :grinning: