Skip to main content
Beantwoord

Mijn bestelling komt niet door

  • December 24, 2019
  • 6 reacties
  • 75 keer bekeken

Mijn bestelling komt ook niet door. Ook ik heb niks meer staan bij de bkr. Nooit geen achterstanden gehad met betalen en al jaren klant

admin:eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Beste antwoord door Noordzee

@Ingridjansen 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 5, 2020

@Ingridjansen 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 5, 2020

@Ingridjansen Allereerst Welkom op ons Forum! Ik zie dat je dit topic hebt aangemaakt op 24 december en dat wij er nog niet eerder op terug zijn gekomen. Dat is natuurlijk hélemaal niet de bedoeling. Kunnen wij nu nog iets voor je betekenen? Ik hoor het graag. 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 8, 2020

@Ingridjansen 

Heb je nog hulp nodig?

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 10, 2020

@Ingridjansen We hebben niets meer van je gehoord, wat ik eigenlijk al wel verwachtte, omdat we nu pas bij je terug kwamen. Ik neem aan dat je het via een andere weg hebt opgelost. Als we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 12, 2020

Ik ben overgestapt uiteindelijk


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 13, 2020

@Ingridjansen Dat is jammer om te horen. Hopelijk is de overstap goed verlopen. Bedankt voor de terugkoppeling. Je bent in de toekomst natuurlijk weer van harte welkom bij KPN!

Fijne avond:blush: