Skip to main content

Mijn bestelling komt ook niet door. Ook ik heb niks meer staan bij de bkr. Nooit geen achterstanden gehad met betalen en al jaren klant

admin:eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

@Ingridjansen 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 


@Ingridjansen Allereerst Welkom op ons Forum! Ik zie dat je dit topic hebt aangemaakt op 24 december en dat wij er nog niet eerder op terug zijn gekomen. Dat is natuurlijk hélemaal niet de bedoeling. Kunnen wij nu nog iets voor je betekenen? Ik hoor het graag. 


@Ingridjansen 

Heb je nog hulp nodig?

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


@Ingridjansen We hebben niets meer van je gehoord, wat ik eigenlijk al wel verwachtte, omdat we nu pas bij je terug kwamen. Ik neem aan dat je het via een andere weg hebt opgelost. Als we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden. 


Ik ben overgestapt uiteindelijk


@Ingridjansen Dat is jammer om te horen. Hopelijk is de overstap goed verlopen. Bedankt voor de terugkoppeling. Je bent in de toekomst natuurlijk weer van harte welkom bij KPN!

Fijne avond:blush:


Reageer