Skip to main content
Beantwoord

Mijn dual simkaart werkt niet met mijn nieuwe telefoon

• February 16, 2026
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Met mijn oude telefoon (duo SIM) werkte mijn KPN simkaart goed. Sinds enige tijd heb ik een nieuwe telefoon (ook duo SIM) en kan ik daarmee niet bellen of gebeld worden op mijn KPN-nummer. Sms’jes kan ik wel ontvangen en ook de mobiele data werkt.

Ik heb alle stappen van de probleemoplosser gevolgd, maar het probleem blijft.

Als ik bij de sim-instellingen kijk, wordt bij mijn ene sim wel mijn telefoonnummer vermeld, bij mijn KPN nummer staat echter dat het nummer onbekend is. Wellicht ligt daar een probleem, maar hoe kan het opgelost worden zodat ik wel weer kan bellen en gebeld kan worden?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@CorineStof, welkom op onze community! Wat een merkwaardig issue. Dat het nummer niet bij de simkaart staat maakt niet uit voor de werking ervan. Kun je de simkaarten eens met elkaar verwisselen? Ik vermoed dat dit iets van een instelling van het toestel is.
Je kunt daar eventueel ook even mee langs een winkel, dan kijken we daar even met je mee!

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 18, 2026

Hoi ​@CorineStof, welkom op onze community! Wat een merkwaardig issue. Dat het nummer niet bij de simkaart staat maakt niet uit voor de werking ervan. Kun je de simkaarten eens met elkaar verwisselen? Ik vermoed dat dit iets van een instelling van het toestel is.
Je kunt daar eventueel ook even mee langs een winkel, dan kijken we daar even met je mee!