Skip to main content
Beantwoord

Mijn factuur klopt niet

  • December 20, 2019
  • 4 reacties
  • 266 keer bekeken

Ik heb een nieuw hussel abonnement besteld. Dit was van €25 per maand voor €20 per maand

Op de factuur staat echter €25 per maand.

Beste antwoord door Susan_

Hi @Henri64, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je niet de juiste bedragen terugziet op de factuur. Heb je de specificatie toevallig ook al bekeken? Het kan zijn dat er, vanwege de ingangsdatum, misschien nog wat dagen van het oude abonnement waren overgebleven en ook op de factuur staan. Of misschien gaat er iets mis met de korting die je zou krijgen.

Hoe dan ook, ik kijk het graag even voor je na. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Wanneer dat gelukt is hoor ik het graag middels een berichtje in dit topic :slight_smile:  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 20, 2019

Hi @Henri64, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je niet de juiste bedragen terugziet op de factuur. Heb je de specificatie toevallig ook al bekeken? Het kan zijn dat er, vanwege de ingangsdatum, misschien nog wat dagen van het oude abonnement waren overgebleven en ook op de factuur staan. Of misschien gaat er iets mis met de korting die je zou krijgen.

Hoe dan ook, ik kijk het graag even voor je na. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Wanneer dat gelukt is hoor ik het graag middels een berichtje in dit topic :slight_smile:  


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • December 25, 2019

@Henri64, ik heb helaas geen bericht meer gehad. Kan je aangeven of het inmiddels duidelijk geworden is voor jou?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 2, 2020

Ik heb via de chat al alles doorgegeven en het zou worden opgelost


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 3, 2020

@Henri64, helemaal goed. Dan ga ik daar ook vanuit! Mocht je, nu of later, nog vragen hebben dan weet je me te vinden!