Skip to main content

Ik vind KPN een oplichter

Ik heb 60 euro betaald voor wifi die ik op een buitenlandse luchthaven gebruikt heb.

Voor wifi heh????!!!!!!

Ten tweede heb ik mijn abonnement verlengd; ik zou 52,50 betalen..achteraf betaal ik nu 60 euro pm..

Voor alle twee bezwaar gemaakt 3 maanden terug..

Niks gehoord.

Ik denk dat klanten van kpn door kpn worden opgelicht op verschillende wettelijke niveaus..

 

*admin: bericht aangepast ivm taalgebruik en onwaarheden

En je kunt inderdaad geen kpn bezwaar mail vinden..

Je moet naar geschillen commissie. Die vraagt dan weer behandelkosten…

Als je belt krijg je iemand met lage rang die alleen maar directies van hogere staf uitvoert en niet met je denkt..

Een geprogrammerde ****.meer niet..


Maak een screenshot van je faktuur waarop staat dat je € 60 00 hebt betaald voor Wi-Fi. Verwijder alle overige gegevens. 


Ik kan op mijn kpn geen facturen meer zien..

Raar…

Dit nickname is gekoppeld aan mijn kpn profiel…

Dubbel raar…

 


@Miche070 , Ik denk niet dat je 60 euro betaald hebt voor WiFi gebruik maar dat het berekend is voor Mobiele data die je gebruikt hebt, dit kan inderdaad heel rap gaan en 1 geluk, de max is 60.50 daarna moet de verbinding verbroken worden en kun je het alleen handmatig activeren.

Alleen al het verbinding maken en een paar apps die wat checken, denk aan de Facebook, whatsapp, je mail kan al snel een 20 tot 25 Mb zijn en als die 2.50 per Mb kost zit je er binnen 5 seconden aan.

Beste is voor een volgende keer, mobiele data uitzetten op de luchthaven van vertrek, zelfs in de lucht kan het misgaan als die ergens contact maakt.

Wat betreft de 7.50 die je teveel betaald, gaat dit niet om de Hussel korting, die krijg je alleen als je ook KPN thuis hebt en moet je even activeren in je MijnKPN als dit niet gebeurd is.


Hoi! Jammer dat je zo'n slecht beeld van ons hebt, @Miche070. Heb je de facturen niet via de mail ontvangen? Ik kan ze naar je toesturen zodat de community met je mee kan kijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?  

Daarnaast aan iedereen het verzoek om vriendelijk met je medeforumgebruikers om te gaan en de correcte omgangsvormen te hanteren; een uit de hand gelopen discussie zoals hierboven helpt niemand verder en past niet op dit Forum. Ik ga er levendig vanuit dat iedereen die zich aangesproken moet voelen zich ook aangesproken zal voelen. Ik heb de reacties die niet on-topic zijn of aanleiding hebben gegeven tot een te verhit gesprek bewerkt of helemaal verwijderd. 


@Miche070 We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat je het via een andere we hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Doornekamp33 heeft waarschijnlijk gelijk..

Zo moet t gegaan zijn..

Geld is letterlijk gevlogen..

Juist kpn moet haar klanten beschermen tegen dit soort kleineletter opzetter, malafide bedrijven..

Â