Skip to main content
Beantwoord

Mijn internetbundel is plotseling voor 75 procent verbruikt

  • May 3, 2020
  • 2 reacties
  • 118 keer bekeken

Kan dat door spotyfy die ik op mijn tel. heb opgeslagen en op de versterker heb afgespeeld via air ?

Ik haal muziek binnen via Shazam en sla dat in mijn tel. op

mobiel Iphone 11 

Air is van Apple

ik zit nu in Frankrijk.

Admin: titel en bericht aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Beste antwoord door Anonymous

Als je via mobiele data internet, kan het snel gaan met je bundel. In de applicatie van Spotify kan je instellen dat afspelen van muziek, downloaden ook op lage kwaliteit kan. Verbinding vis wifi heeft de voorkeur. Daarnaast kan je ook een playlist tijdelijk offline opslaan zodat het geen data meer kost.

 

https://support.spotify.com/nl/using_spotify/system_settings/bandwidth-and-data-usage/

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • Antwoord
  • May 3, 2020

Als je via mobiele data internet, kan het snel gaan met je bundel. In de applicatie van Spotify kan je instellen dat afspelen van muziek, downloaden ook op lage kwaliteit kan. Verbinding vis wifi heeft de voorkeur. Daarnaast kan je ook een playlist tijdelijk offline opslaan zodat het geen data meer kost.

 

https://support.spotify.com/nl/using_spotify/system_settings/bandwidth-and-data-usage/


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo @Bobo39, welkom! Het is goed mogelijk dat je dat met Spotify en/of Shazam hebt verbruikt. Je kunt dit in de meeste gevallen in de instellingen van mobiele data zien op jouw smartphone. Wij kunnen niet inzien wat je met je toestel doet op het internet, dus ik heb een geen concreet antwoord op. Hopelijk heb je iets aan de tips van Jeroen!