Skip to main content

Hi allemaal, 

Op dit moment ben ik bezig om stappen te ondernemen richting KPN vanwege de storing met de iPhone 11 en 4G. Zelf word ik namelijk niet geholpen, niet teruggebeld en betaal ik ondertussen mijn abonnement gewoon door terwijl mijn telefoon niet werkt naar behoren.  Deze storing kan nog oneindig lang duren, als ik de klantenservice mag geloven. Ik zoek dus mensen die zich hierbij willen aansluiten en met mij een brief willen sturen. Zo krijgt de ingebrekestelling meer kracht. 

Zo ja, laat dan hier je reactie achter! Dank alvast. 

Met vriendelijke groet, 

Iris 

Goedenavond Iris,

Fijn om te merken dat er meer mensen zijn die de service van KPN beneden peil vinden.

Ik heb vanaf december '23 de S23 bij KPN, maar vanaf begin juli is deze momenteel voor de 5e keer in reparatie. Samsung wijst naar KPN en KPN naar Samsung, het schiet absoluut niet op. Ik heb nu al maanden geen werkende telefoon (beeld valt uit, opent vanzelf apps, gegevens kwijt), en het toestel blijft ingestuurd worden voor reparatie, terwijl al duidelijk is dat het een fabrieksfout is. Daarbij moet ik wel mijn volledige abonnementskosten blijven betalen. Ik gaf vandaag in de winkel aan, dat ik opstap bij KPN, zegt de meneer doodleuk dat dat niet kan, want mijn contract loopt tot 2026…

Service van niets dus.

Vanmiddag telefonisch de KPN klantenservice gesproken, hier zei die persoon dat ik nog geluk heb, want mensen met Iphone 11 hebben grotere problemen…

Dus niet helemaal wat jij verzocht, maar ik wil zeker reageren/helpen. KPN moet hun zaken gaan regelen!!

Met vriendelijke groet, 

Nijb


Dag @Nijb , ik raad jou toch aan om de juiste weg te bewandelen zoals je hier kunt lezen. Dus eerste schriftelijk via de klachtenafdeling zodat je daarna naar de geschillencommissie kan gaan. Het hebben van zo'n toestel moet een "feestje" zijn en dan is 5x repareren niet de bedoeling. Veel succes!


@idw Hoi Iris, ik heb dezelfde klacht, het zogenaamde nssd-probleem. Geen internet op mijn mobiel, niet kunnen bellen, KPN E(dge) i.p.v. KPN 4G. Abonnementsgeld (30 euro per maand) betaal ik nog gewoon. En KPN laat tot nu toe niets van zich horen. Er is een klacht/ticket aangemaakt en ik heb al meerdere keren gebeld. Maar de medewerkers van de klantenservice kunnen niet helpen en niks beloven. Ik ben al in de problemen gekomen omdat ik geen internet had en niet kon bellen.

Ik was net ook op zoek naar een voorbeeldbrief voor een ingebrekestelling. Hoe wil je dat aanpakken om het met meerdere mensen te doen?


@idw Het is wellicht ook een idee om een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie. Daar ben ik mij nu in aan het verdiepen: https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/

Het is ook echt bizar hoeveel reacties er op deze community zijn over dit probleem:

 


Reageer