Skip to main content

Beste lezer,

 

ik heb een Iphone 11 en een KPN mobiel abonnement. Dit werkt inmiddels al twee maanden erg slecht. Wie heeft vergelijkbare problemen? Netwerk 4G wordt dan urenlang E en dan heb je ook geen goed werkende navigatie meer. KPN zegt hier al weken aan te werken, maar biedt geen enkele oplossing. Wat is dit oplossing?

Heb je al een ticket open staan? Anders voor de zekerheid even achteraan bellen.

KPN kan het probleem helaas niet verhelpen en zal daarom iedereen benaderen om je iPhone 11 om te ruilen voor een iPhone 13. Er is een probleem met de iPhone 11 en het verbinden met het KPN netwerk, welke al sinds eind mei aan de gang is. Ze hebben het tot op heden niet weten op te lossen en gaan nu mensen die een ticket open hebben staan bellen. Dit duurt echter heel lang.

Ik en mijn partner hebben inmiddels als een iPhone 13 gekregen en hebben nu nergens last meer van.


Ik heb al wel een sms gekregen dat er aan gewerkt wordt en medewerkers mij niet kunnen helpen.  Het is natuurlijk wel vreemd dat dit maanden moet duren en de ergernis er vrijwel dagelijks is. Omruilen aanbieden lijkt me niet een heel groot probleem,,,,,,,

Bedankt voor de reactie!

Nu nog die van KPN!

 


Reageer