mijn telefoon loopt vast. ik kreeg een melding van een app of ik meldingen wilde toestaan en drukte op niet toestaan. de melding is toen niet vedwenen dus deed ik de telefoon uit, omdat normaal gesproken die melding dat ook verdwijnt. maar nu staat mijn telefoon uit en is de melding nogsteeds te zien. ik kan de telefoon nu ook niet meer ontgrendelen, want niks wat ik aanklik doet het meer. daarna wilde ik de telefoon volledig uitschakelen en ook dat doet het niet. ik heb een iphone 14 pro max en las dat je ook beide volume knoppen en de aan/uit knop alle 3 tegelijk 10 seconde ingedrukt kon houden om hem uit te schakelen, maar dat werkt niet want wat er dan gebeurt is dat ik een hulp dienst bel. ik heb via julie site via de chat gepraat, maar dan kreeg ik een optie voor een bel afspraak, wat niet gaat werken met een vast lopende iphone, of de optie voor chatten met een medewerken maar daarvoor moest ik inloggen en daarna een code invoeren om verder te gaan. die code word ook gestuurd naar mijn iphone, waardoor ik nu dus helemaal niet meer verder kom hiermeeÂ
Â
Admin: interpunctie toegevoegd