Skip to main content
De vorige week en vandaag weer blijkt de optie Chat met KPN niet mogelijk.

Slechts de standaardmelding: "Als het niet lukt, probeer het later nog eens".

Mateloos irritant nu.

Er is geen e-mail optie en bellen wil ik niet omdat het lastig is, vast te stellen is wie wat heeft gezegd. Met dit laatste heb ik zeer slechte ervaringen.
Hi @BTPGNL. Heb je inmiddels contact gehad? Mijn collega's van de chat zijn druk bezig op het moment namelijk. Of ze doen natuurlijk net alsof...🤔 Als het nog steeds niet lukt laat het vooral weten. Wellicht kan ik je helpen?
Heb je soms een ad-blocker of pop-up blokkering draaien?

Dan heeft die misschien moeite met de Chat pop-up.



*Edit: 17:00u heb het zojuist ook even geprobeerd, ik kom direct in een Chat-sessie.
Zojuist opnieuw geprobeerd. Kom niet verder dan "Zijn we bezet? Probeer het later nog eens".



9 oktober 2019

16.52 uur
Nooit eerder met KPN Chat problemen gehad als de Adblocker actief was.

Zojuist Adblocker uitgeschakeld en opnieuw geprobeerd. Helaas...|





Ook merkwaardig: Bij de opties links en rechts (Naar het Forum en Bekijk ons nummer) zijn wel buttons aanwezig die wel functioneren.

En ook opmerkelijk is dat de optie bij een ander wel werkt.



Ik kan niet bedenken waarom de optie ca. een maand of twee geleden wel werkte en nu niet meer.
Ik zal het signaal doorgeven natuurlijk, maar ik het niet niet direct verklaren. Wel vreemd inderdaad dat het @RBxx wel lukt. Wellicht een keer een andere browser proberen?



Zoals ik al aangaf wil ik je natuurlijk ook met alle liefde helpen.
Goedemorgen!

Dank voor het meedenken..

Gisteravond laat grote opruiming toegepast, alle buffers leeg, alle historie verwijderd, Google Chrome opnieuw geinstalleerd, Adblocker geheel verwijderd en ... KPN chat werkt weer.

Daarna Adblocker weer geinstalleerd mèt ads O.K. voor KPN.

Chat optie weer O.K.



Nogmaals dank!
Goedemorgen!

Dank voor het meedenken..

Gisteravond laat grote opruiming toegepast, alle buffers leeg, alle historie verwijderd, Google Chrome opnieuw geinstalleerd, Adblocker geheel verwijderd en ... KPN chat werkt weer.

Daarna Adblocker weer geinstalleerd mèt ads O.K. voor KPN.

Chat optie weer O.K.



Nogmaals dank!


Ah, gelukkig maar. 🙂 Tof dat je het nog even laat weten!