Skip to main content

Mijn mb’s worden iedere maand verlaagd hoe is dit mogelijk ik begon op 12000 en nu start ik met 6000 hoe is dit mogelijk maar blijf wel hetzelfde betalen 

Ik wordt iedere maand verlaagd ik begon met 12000 mb’s en zit nu op 6000 maar betaal wel het


U heeft een Telfort abonnement? 


Nee is over genomen door kpn


Dus hoe kan dit??

 


Nee is over genomen door kpn

Het is dus nog wel een Telfort abonnement. Toch? Of heeft u inmiddels verlengt en is het nu een KPN Hussel abonnement? 

Want daar zit nogal een groot verschil in.

Bij een Telfort abonnement neem je overgebleven data mee naar de volgende maand. Bij een KPN Hussel abonnement niet. Data die overblijft vervalt. 


Ik heb geen hussel abonnement!!!!


Welkom op ons forum @Freekd01 en goed dat je even aan de bel trekt.
Ik wil graag even met je meekijken, het is namelijk niet zo dat wij maandelijks de data op abonnementen verlagen. Daar moet iets anders ten grondslag aan liggen.
Voor het meekijken heb ik nog wat meer informatie van je nodig. Zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen? Geef je hier nog een reactie zodra je dat gedaan hebt zodat ik op onderzoek uit kan? :mag:


Je kunt het aan de hand van mijn ********* kunnen jullie alles vinden waarvoor nog meer gegevens invoeren vind ik niet logisch jullie weten al genoeg van iedereen 

Admin: aangepast ivm privacy


Ik heb je mobiele nummer alvast in je profiel ingevuld. Zou je de rest van je forumprofiel ook nog willen invullen zodat ik zeker weet dat ik jouw gegevens voor mij heb?

Alvast bedankt!