Skip to main content
Beantwoord

Mijn mobiel nummer is veranderd door fout van KPN

• March 26, 2025
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik heb vandaag gebeld met KPN met het verzoek om een mobiele telefoonnummer.  Ik neem 3 mobiele nummers af bij KPN. De medewerker vraagt mij 3x of het om een bepaald telefoonnummer gaat. Ik antwoord van ja. Toch wijzigt zij mijn nummer die ik al meer dan 15 jaar heb!!!! Ze beloofd mij terug te bellen maar doet dat vervolgens niet meer. Ik heb een klacht ingediend maar je wordt gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. Men doet alsnof je dom bent.

Uiteindelijk zegt men van ja wij hebben een fout gemaakt maar die kunnen wij niet meer herstellen. Dat is echt onzin. Op het moment dat een nummer wordt gewijzigd zonder mijn toestemming, moeten zij dit terugdraaien. Zo staat het ook in de wet. 

Gebrek aan empathie. Ik gebruik mijn nummer voor al mijn klanten en ben nu gewoonweg niet bereikbaar. Het kon de medewerkers van KPN niks interesseren. Eerst gaf men aan dat het wel mogelijk was maar dat het 2 dagen gingen duren. Gesprekken zijn allemaal opgenomen. En zegt men dat het niet meer kan. 

Ik verwacht een oplossing anders staan wij snel bij de rechter. 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@AnsMartha. Ik snap helemaal dat je hier op zijn zachtst gezegd niet blij mee bent. Je mag verwachten dat een simpel verzoek om één van je nummers te wijzigen op de juiste manier uitgevoerd wordt. Sorry dat dat mis gegaan is. Dit kan gelukkig ook wel weer hersteld worden, maar dan raad ik je aan om de link van Noordzee te gebruiken. Dan kan de klachtenafdeling voor je aan de slag en dit repareren. 

Hallo ​@AnsMartha ,

Je kunt altijd het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Mocht er iets anders spelen of je nog vragen hebben, plaats hier dan weer een bericht. Dan helpen we je verder! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 27, 2025

Hallo ​@AnsMartha ,

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 28, 2025

Hoi ​@AnsMartha. Ik snap helemaal dat je hier op zijn zachtst gezegd niet blij mee bent. Je mag verwachten dat een simpel verzoek om één van je nummers te wijzigen op de juiste manier uitgevoerd wordt. Sorry dat dat mis gegaan is. Dit kan gelukkig ook wel weer hersteld worden, maar dan raad ik je aan om de link van Noordzee te gebruiken. Dan kan de klachtenafdeling voor je aan de slag en dit repareren. 

Hallo ​@AnsMartha ,

Mocht er iets anders spelen of je nog vragen hebben, plaats hier dan weer een bericht. Dan helpen we je verder! 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 1, 2025

Hallo ​@AnsMartha ,

@AnsMartha 

Heb je al een reactie terug? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 6, 2025

Hi. Inmiddels is het probleem opgelost. Mij lijkt het goed dat KPN haar medewerkers beter instrueert. Het is mogelijk om een nummer die verwijderd is, terug te halen op grond van nummerbehoud. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Het is geen standaard werkwijze en dus bij velen helaas niet bekend. Maar elke medewerker zou dan wel een klacht moeten kunnen aanmaken om het alsnog op te laten lossen. We nemen dit in ieder geval mee en gaan kijken of we de werkinstructies kunnen verduidelijken. 

In ieder geval top dat het voor jou is opgelost en dat je weer je eigen nummer hebt :)