Skip to main content

Beste kpn,

 

Voor werk zit ik in het buitenland komende 2 maand.

Door hoge internet verbruik is mijn abbonnement geblokkeerd helaas.

Ik heb van alles geprobeerd om in contact te komen met een medewerker van kpn, via chatbox is het onmogelijk een mens medewerker te spreken die je kan helpen.

Telkens word ik verwezen om naar het klantenservice te bellen, maar dit kan natuurlijk niet door de blokkade!

Alle rekeningen zijn netjes betaald, en er is geen reden waarom ik zomaar ben geblokkeerd.

Is er iemand van kpn die mijn abbonnement kan opheffen van de blokkade!

 

Zodat ik mijn werkzaamheden kan voortzetten in het buitenland.

 

 

Mvg Melvin

Hallo @Melvin1987 via een andere telefoon kun je bellen met +31612001200,

je kunt ook X’en, en Facebooken.

Je hebt ook een waarschuwing vooraf gehad per SMS en/of mail van de blokkade.

Je moet het wel heel erg bont gemaakt hebben met je verbruik voordat ze je blokkeren. Wat heb je gedaan ? 24/7 films gekeken???😎


Hallo Jan D.

Je maakt er een leuk grapje van.. wie kijkt er nou films op de telefoon.

Ik snap ook wel dat ik met een andere telefoon kan bellen naar kpn klantenservice. als ik deze keuze had, was ik die als 1e al afgegaan. Maar helaas.

Het gekke is ik heb via mobimatter een esim gekocht waarmee ik altijd kan internetten in het buitenland.

Dit doe ik al jaren eigenlijk en werkt perfect.

Sins ik over ben gegaan naar kpn 2 maand terug, kocht ik afgelopen weekend dus weer de esim van mobi, alleen werkte hij niet als ik de roaming uit had op 1 of andere manier.

Hierdoor kreeg ik na gebruik van youtube, en Facebook opeens een email met dat ik ben afgesloten met hoogverbruik internet.

 

 

 


Hallo @Melvin1987 toen je die mail van KPN kreeg, schreven ze er toen niet bij wat je moet doen om het op te lossen???

Via Chromecast kun je films vanuit je telefoon naar een tv casten, maar dat terzijde.

Vraag uit belangstelling: in welk buitenland werk je?

 


Jan D,

 

Ik begrijp je maar dit is niet het geval,

Als 1e zou ik niet eens afgesloten moeten worden.. want vanaf het moment dat ik het vliegtuig uit stapte in korea,  heb ik mijn kpn esim uitgeschakeld en mijn mobimatters esim aangezet! Hierop staat 30 gb internet.

Toch heeft kpn  data berekend, met kosten terwijl deze esim van kpn uitstaat en vervolgens mij heeft afgesloten.

En het maakt niet uit op welke forum  facebook, of de chat box ik kan geen medewerker te pakken krijgen zonder te bellen.

Het is echt belachelijk wat hier gebeurd!

Ik ga nu een nieuw abbonnement afsluiten ergens anders om kpn te kunnen berijken..  

Is toch niet normaal he!! 

 


Hallo @Melvin1987 goed dat je je verhaal hier doet.

Geef in het privédeel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, alleen zichtbaar voor KPN, dan komt een moderator er binnenkort op terug als je nog geen contact met KPN, via welke wijze dan ook, hebt kunnen krijgen.

Succes en werk ze.

 


Goedemiddag @Melvin1987, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community, al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder. 

Omdat je je profiel had ingevuld, ben ik ook meteen even voor je gaan kijken. Helaas heb ik een teleurstellende mededeling voor je omdat ik hier niks voor je in kan betekenen. Ik hoop dat je toch nog een manier kunt vinden om vanuit Korea contact op te nemen met het nummer +31 1200 1200 🙏🏻


Reageer