Skip to main content
Beantwoord

Mijn mobiele producten zijn niet zichtbaar

• July 24, 2025
  • 11 reacties
  • 99 keer bekeken

Krijg de melding: ‘Er is iets mis gegaan. We kunnen je mobiele producten nu even niet tonen.’

Melding via de telefoon app maar ook via website op de Mac en windows pc. Zie hier nergens een melding van op de KPN site. (kan het niet vinden in ieder geval)

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Nope888 

Er is een grote storing in het systeem van de mobiele abonnementen in combinatie met Mijn KPN.
Hierdoor zijn je mobiele abonnementen momenteel niet zichtbaar in je Mijn KPN account en de Mijn KPN App.

Vrijwel iedereen krijgt bij het inloggen in zijn of haar Mijn KPN account dezelfde melding te zien:
“Er is iets mis gegaan, we kunnen je mobiele producten niet tonen”

De IT afdeling van KPN is druk bezig om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen, maar er kan helaas geen eindtijd aangegeven worden.
Gewoon af en toe proberen, of je mobiele abonnementen weer zichtbaar zijn in je account.

11 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Nope888 

Er is een grote storing in het systeem van de mobiele abonnementen in combinatie met Mijn KPN.
Hierdoor zijn je mobiele abonnementen momenteel niet zichtbaar in je Mijn KPN account en de Mijn KPN App.

Vrijwel iedereen krijgt bij het inloggen in zijn of haar Mijn KPN account dezelfde melding te zien:
“Er is iets mis gegaan, we kunnen je mobiele producten niet tonen”

De IT afdeling van KPN is druk bezig om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen, maar er kan helaas geen eindtijd aangegeven worden.
Gewoon af en toe proberen, of je mobiele abonnementen weer zichtbaar zijn in je account.

• Auteur
  • Topper
  • July 24, 2025

Aha, dank je voor de snelle reactie! We wachten het af.

• Auteur
  • Topper
  • July 24, 2025

Nog steeds geen oplossing en ik heb morgen écht extra data nodig voor buiten de EU.

Via sms data inkopen lukt ook niet, ik word dan doorverwezen naar de kpn.com website.

• Deelnemer
  • July 24, 2025

En bellen heeft ook geen zin. Kpn kan ook geen data toevoegen.  Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

• Auteur
  • Topper
  • July 24, 2025

En bellen heeft ook geen zin. Kpn kan ook geen data toevoegen.  Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

Over 9 uur vanaf nu in vliegtuig dus hoop dat het wat opschiet.

• Deelnemer
  • July 24, 2025

Het werkt weer

• Auteur
  • Topper
  • July 24, 2025

Het werkt weer

Jaaa, perfect!!

• Deelnemer
  • July 24, 2025

Fijne vakantie 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Heel goed ​@Nope888 en ​@Metav3 dat jullie zo pro-actief een databundel aanschaffen voor buiten de EU. Zo kom je niet voor verrassingen te staan als je eenmaal geland bent. Wel zo handig dat dan de MijnKPN-app dan goed werkt, maar gelukkig was het op tijd opgelost. 

Fijne vakantie voor jullie beiden! 

• Auteur
  • Topper
  • July 29, 2025

Heel goed ​@Nope888 en ​@Metav3 dat jullie zo pro-actief een databundel aanschaffen voor buiten de EU. Zo kom je niet voor verrassingen te staan als je eenmaal geland bent. Wel zo handig dat dan de MijnKPN-app dan goed werkt, maar gelukkig was het op tijd opgelost. 

Fijne vakantie voor jullie beiden! 

Helaas gaat het niet helemaal goed. Het bedrag wordt namelijk dubbel berekend. Ik vermoed dat de sms toch berekend is hoewel daar een melding van kwam dat het niet gelukt was en naar de kpn.com website verwezen werd. Kan dit nagekeken worden?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Daar kan zeker nagekeken worden, maar je kunt daarvoor het beste even telefonisch contact opnemen. Ik raad je aan dat te doen nadat je weer terug bent van je vakantie, want dan is duidelijk of je maar één of toch twee bundels hebt aangesproken. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt.